Gå til innhold

Gigantisk spillkonsert i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre min hatt! Har sett teaser-videoen og en rekke videoer på youtube nå og hakan min er omtrent nede på magen nå. Fikk gåsehud av Zelda- og Stormwind-partiet. Jeg bare ber om at denne kommer til Bergen også! Hvis den gjør skal jeg garantert loote lommeboken min for det den er verdt og gå og se denne sinnsyke symfonien. :w00t:

 

Edit: Videoen på dagbladet er noget bedre da det ikke er en masse kommentarer under teaseren: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/06/511217.html

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Dette er jo enda et soleklart eksempel på at spill er høykultur og at spillene og spillverdenen, med blant annet alle utviklerne, utgiverne, journalistene og ikke minst alle spillerne....er den nye vinen. :cool::p

 

Vel, muligens å ta litt hardt i, men synes absolutt at spill generelt fortjener en plass blant eliten når det gjelder kultur og hva man skal definere som kultur.

 

At en del kultursno...ehh.....kulturvitere kanskje vil protestere høylytt, får så være. :)

Lenke til kommentar
Har muligens tenkt meg på denne.. Men må man ha billett til messen for å se konserten, eller holder det med bare konsertbillett.

Er ærlig talt ikke like interessert i hardware lenger..

9439815[/snapback]

Nei, konsertbiletten er ikke en del av messebiletten eller motsatt. Så om du skal på messen og vil på konserten må du kjøpe biletter for begge deler og vice verca!

Lenke til kommentar
Har muligens tenkt meg på denne.. Men må man ha billett til messen for å se konserten, eller holder det med bare konsertbillett.

Er ærlig talt ikke like interessert i hardware lenger..

9439815[/snapback]

Nei, konsertbiletten er ikke en del av messebiletten eller motsatt. Så om du skal på messen og vil på konserten må du kjøpe biletter for begge deler og vice verca!

9440444[/snapback]

Så du mener jeg må ha en messebillett for å se konserten?

Lenke til kommentar

Nei... Jeg mener at billettene ikke har noe med hverandre å gjøre. Om forklaringen min var noe forvirrende beklager jeg. Men jeg gjentar dermed at billettene ikke har noe med hverandre å gjøre. Skal du på messen må du bestille en messebilett. Skal du på symfonien må du bestille en konsertbilett.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Nei... Jeg mener at billettene ikke har noe med hverandre å gjøre. Om forklaringen min var noe forvirrende beklager jeg. Men jeg gjentar dermed at billettene ikke har noe med hverandre å gjøre. Skal du på messen må du bestille en messebilett. Skal du på symfonien må du bestille en konsertbilett.

9440606[/snapback]

Takk. 2 konsertbilletter bestilles fortløpende :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...