Gå til innhold

Her er september-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia 1200 kommer vel ikke til Norge? Kun fargeskjermversjonen, 1208, finnes på norske Nokia sider

9420493[/snapback]

Et kjapt søk i enkelte nettbutikker viser at 1200 er på vei den. Ca. hundrelappen under 1208.

 

Absolutt bra, for fargeskjerm i en sånn mobil er helt unødvendig. Skal kjøpe meg 1200, har store forventninger til den. Skal den være Nokias billigste over lengre tid og en verdig oppfølger til 1100-plattformen bør den absolutt være bra.

 

Får lese artikkelen i morgen, håper på flere gode mobiler :)

Lenke til kommentar
Zzzz den ene kjedeligere enn den andre. Mobilbransjen trenger et generasjonshopp snart.

9421560[/snapback]

 

"bananen" er da vel morsom, eller?

 

men ja, det er fint lite "nytt" så å si. kan en begynne å lure på om mobilbransjen er på vei inn i en "midtlivskrise"?

 

nåja. en mobil med hsdpa i lomma, grei dekning, og en umpc/mid under armen så er lykken ett mobilt liv imo ;)

 

tror nok det blir mer tjenester framover, og integrasjon mot websider som youtube og flickr.

 

er vel som nokia sier i sin N95 reklame, datamaskin i lomma.

Lenke til kommentar

Kan vel ikke gå ut i fra at det kun er disse telefonene som kommer i september - HTC er nevnt, vet den som skrev artikkelen om HTC TyTN II (Kaiser) kommer i september eller ikke ? Hva med i-mate Ultimate ? Vel, prøver bare å si at dette er en artikkel som nevner noen av de som vi vil muligens se på det norske markedet i september :)

Lenke til kommentar
Nokia 1200 kommer vel ikke til Norge? Kun fargeskjermversjonen, 1208, finnes på norske Nokia sider

9420493[/snapback]

Et kjapt søk i enkelte nettbutikker viser at 1200 er på vei den. Ca. hundrelappen under 1208.

 

Absolutt bra, for fargeskjerm i en sånn mobil er helt unødvendig. Skal kjøpe meg 1200, har store forventninger til den. Skal den være Nokias billigste over lengre tid og en verdig oppfølger til 1100-plattformen bør den absolutt være bra.

 

Får lese artikkelen i morgen, håper på flere gode mobiler :)

9422479[/snapback]

 

Så flott! Ifølge Amobil så finnes det ikke behov for enkle mobiler, det finnes kun trange lommebøker. Så uansett om du har behov eller ikke; kjøp deg en dyr telefon ellers vil noen tro du er fattig! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei tacomodo!

 

Vel,design messig er eg ikkje heilt enig,men smaken er som kjend som baken :p

 

Likte Razor z8én, og Nokia 7500 prism når det kom til design.Synest Sony Ericsson har stoppet litt opp design messig i det siste. Kjekt med selskap som tørr og prøve noko "nytt"..Spesifikasjonsmessig var vel ikkje mobilene noko å "hoppe i taket" over.Men, i ein artikkel til amobil for ei lita tid tilbake.Gjekk det fram av ein unersøkelse (undersøkelser skal ein alltid ta med ei klype salt..meiner eg..Spørs korleis spørsmåla er oppbygd etc..) at mange ikkje brukte dei avanserte tenestene som finnes i dagens mobiler. Så for mange er sikkert desse mobilene meir enn vel nok.

 

Sjølv trur eg ikkje eg kommer til å bytte ut min Sony Erisson K800iv med 2GB M2 kort på ei stund,sjølv om den også har nokre etter mi meining openbare mangler... ;)

Lenke til kommentar
Kan vel ikke gå ut i fra at det kun er disse telefonene som kommer i september - HTC er nevnt, vet den som skrev artikkelen om HTC TyTN II (Kaiser) kommer i september eller ikke ? Hva med i-mate Ultimate ? Vel, prøver bare å si at dette er en artikkel som nevner noen av de som vi vil muligens se på det norske markedet i september :)

9424353[/snapback]

 

Ja, lurer selv på når TyTn II kommer, kunne tenkt meg en slik, ellers virker jo Nokia 1200 spennende, har en Nokia 1101 nå, og det er en suveren telefon.

 

AtW

Lenke til kommentar
Likte Razor z8én, og Nokia 7500 prism når det kom til design.......

9426042[/snapback]

 

Vent til du ser Nokia 7500 Prism i ekte. Jeg har sett mange stilig designtelefoner og forskjellig vri og forsøk på dette, men 7500 Prism ser bare bra ut på bilde. Fikk en sort og en rød i hånda her om dagen og det var ikke et pent syn :no: Jeg lukter årets styggeste telefon-award på den modellen her :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Dette ser ut til å være en måned man kan glede seg til og jeg tror dette kommer til å bli en rimelig kjekk måned. En del bra mobiler her ja. Gleder meg til noen prøver tastaturert til Nokia 7500 prism. Ser ikke ut til å være så gode å skrive med. :)

9427309[/snapback]

 

Tastaturet er grusomt. Prøvde litt i praksis og bommet en hel del. Minte meg om like ubehagelig som W880i sånn for min egen del. Men hadde heller valgt W880i ovenfor 7500. For sistnevnte var forferdelig å skrive med.

Lenke til kommentar
Kan vel ikke gå ut i fra at det kun er disse telefonene som kommer i september - HTC er nevnt, vet den som skrev artikkelen om HTC TyTN II (Kaiser) kommer i september eller ikke ? Hva med i-mate Ultimate ? Vel, prøver bare å si at dette er en artikkel som nevner noen av de som vi vil muligens se på det norske markedet i september :)

9424353[/snapback]

 

Ut fra sjekk av flere nettbutikker samt opplysninger fra MobilData (noen uker siden) skal HTC TyNT II komme i butikkene i løpet av september.

 

Det kan jo være forsinkelser ute og går, de fleste nettbutikker skriver fra 7 - 18.09. Mobildata mente i slutten av måneden.

Lenke til kommentar
7500 Prism ser bare bra ut på bilde. Fikk en sort og en rød i hånda her om dagen og det var ikke et pent syn  :no:  Jeg lukter årets styggeste telefon-award på den modellen her :p

9427232[/snapback]

Rød Nokia 7500 Prism? Sikker?

 

Merkelig nok mangler 1200/1208/1650 wap

Er vel ikke noe merkelig at 120x mangler WAP. Den skal rett og slett ha _ingenting_, for å si det sånn. Være den absolutt enkleste mobilen fra produsenten. 1650 derimot, burde nok hatt WAP, men noen fordeler må 2630 Barracuda ha, evt. 3110 Classic.

 

Gleder meg til å tafse på Moto bananaphone. Har gledet meg til å prøve tastebasert UIQ i lang tid, leit det tok så utrolig lang tid før denne kom på markedet. Men 3700 kr er jo altfor altfor altfor dyrt.. Til den prisen burde det vært bedre kamera eller wifi eller gps eller noe slikt.

Lenke til kommentar
7500 Prism ser bare bra ut på bilde. Fikk en sort og en rød i hånda her om dagen og det var ikke et pent syn  :no:  Jeg lukter årets styggeste telefon-award på den modellen her :p

9427232[/snapback]

Rød Nokia 7500 Prism? Sikker?

9428559[/snapback]

 

Jepp. Skal på jobb i morgen og. Kan sikkert ta et bilde og legge ut her. Den var rett og slett helt jævlig :p

 

EDIT: Skjønner skepsisen. Ser ingen bilder av den på nett og heller ikke på hjemmesidene til Nokia :hmm: Merkelig. Skal iallefall komme tilbake med bilder i morgen ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Er vel ikke noe merkelig at 120x mangler WAP. Den skal rett og slett ha _ingenting_, for å si det sånn. Være den absolutt enkleste mobilen fra produsenten.

9428559[/snapback]

wap (~tekstbasert internettinformasjon) kunne fint passet 120x, 1xxx støtter ikke jar-filer slik 2xxx gjør og det er en stor differensiering mellom seriene bare der. jeg synes det er litt merkelig at wap ikke er med når forgjengeren 1101 har denne funksjonen. Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...