Gå til innhold

Her er september-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som har designet 7500 må ha hatt i seg noen tabletter som var populære på 60 - 70 tallet (begynner på L), før de startet med jobben.

 

Dette nesten omdefinerer begrep stygt når det gjelder mobiltelefoner.

9430408[/snapback]

 

Det som er så grusomt er de sterke fargene. Og lite kontraster. Spesielt den rød. Det er rødt gjennom alt. Det er nesten ingen andre farger som bryter, noe som gjør den enda mer stygg. Spesielt joysticken som er helt knall rød og.... nei... det finnes ikke ord :S

Lenke til kommentar

Hei CaZpeR!

 

Ja,det er godt mulig at bildet av Nokia 7500prismén i denne artikkelen "lyver" litt.Eg har ikkje sett den i virkeligheten lang fra prøvd den.Synest kun designet virket litt stilig og spenstig i forhold til t.d Sony Ericsson som eg meiner har stagnert litt.Helt ok design men,når dei (SE) lanserer eit "hav" med mobiler som ikkje skiller seg noko spesielt ut i design generelt sett så virker det som dei er lite inovative.Sjølv om at som skal være "inovativt" ikkje nødvendigvis er til det beste for forbrukerne..Det ser eg t.d i min bransje daglivarehandelen...

 

Såg bildene du har tatt av telefonen som eg ikkje syntes var noko glansbilde.Fekk assosisasjoner til sløyden på slutten av 80-tallet der noen har gått amokk med ein skarp kniv og fått tak i spraymaling og tømd heile boksen.. :p

 

Når det gjelder at telefonen er vanskelig å skrive/bruke så er ofte det ein vanesak.Eg gjekk i fra Nokia til Simenens og no Sony Ericsson og overgangen var alltid litt spesiel og "merkelig" men,det gjekk ikkje lang tid før eg var fortolig meg menyene og tastene og resten av oppsetta på mobilen.Og no går det heilt fint..

Lenke til kommentar
7500 er billig, har ikke særlig gode materialer, og som dummy er den enda verre. 7900 bringer nok mer positivt til Prism-serien med anodisert aluminium og ca. 9 mm tykkelse.

 

Takk for bildet forresten. Tror den kommer i hvitt også.

9447244[/snapback]

 

Var det jeg trodde og. Pleier som regel å få flere dummyer på de vi skal selge billig (får som regel inn noen som går med kampanjepris). Kjøpte meg ny mobil i dag jeg faktisk :p Endte opp med å skifte ut N95 med T650i. Savnet SE sine menyer og jeg må si jeg bare elsker knappene på T650i :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

tastet litt på nokia 1200 i dag og må dessverre si at tastene, spesielt den nederste rekken, er ubehagelige å bruke. De nederste tastene er for små, for tett inntil endekanten til telefonen og de krummer innover. 1110i og 1112 har et betydelig bedre tastatur. Likte heller ikke den grønne bakgrunnsfargen på skjermen, liker 1112 sin hvite skjerm bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...