Gå til innhold

Quake Wars er ferdigutviklet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe sjakktrekk å kjøpe linux-versjonen hvis man har Radeon kort tro (X1600XT)?  :hmm:

9397537[/snapback]

Vet at ATI har veldig dårlig linuxstøtte. Mener å ha lest at 3D ytelsen er mye bedre i windows enn linux med ATI-kort. De burde skjerpe seg snart :thumbdown:

 

Men skal iallefall ha linux-versjonen selv. Kan jo hende ATI lanserer noen bedre drivere innen da også :)

 

Men jeg regner med at det enten følger med en linuxinstaller på windows-versjonen, eller at man må laste ned en egen installer(som igjen bruker windows-versjonen).

Lenke til kommentar

Ja jeg slet hvertfall grådig med å få 3d-applikasjoner som 3d-cube i compiz/beryl til å fungere med x1600xt kortet sist jeg orka og forsøke... er noen måneder siden så jeg hadde håpa det hadde blitt bedre :thumbdown:

 

Hvis ATI fortsatt skal ha meg som kunde framover, burde de se å få fart på linux driverne sine. Er det virkelig så dårlig stelt med AMD/ATI at de ikke har tid til å sette et par mann til å skru sammen noen brukende drivere? De må jo skjønne at de mister mange kunder på dette nå i disse dager hvor det virker som folk heller prøver seg på linux framfor å kjøpe Vista :nei:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...