Gå til innhold

finnes det brøytebil simulator?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Lurte på om det er noen som veit om det finnes en någelunde realistisk brøytebilsimulator?

 

( Kanskje litt sær spillsmak :whistle: )

9152545[/snapback]

 

 

Hahaha, dette var jaggu dagens innlegg!!

 

Kjenner dessverre ikke til noen som helst form for brøytebil-simulator - men det kunne nok ha vært ganske så festlig å dundre avgårde i full snøstorm, for deretter å pløye inn i biler som har satt seg fast..!

 

Hadde nok dog vært et ganske så snevert marked for et såpass "eksotisk" spill.

Lenke til kommentar

18 Wheels of steel serien er den eneste serien jeg kjenner til der du kjører lastebiler. Noe direkte med brøyting kjenner jeg dessverre ikke til.

 

Vet at samme selskap som har 18 wheels of steel har laget en busssjåfør simulator, så kanskje de lager noe for din smak neste gang :)

 

Btw, er og en slik gamer som liker kanskje "sære" spill, men men. Ingen grunn til å herpe spillsmaken til folk ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan spille Midtown madness 2 og laste ned busspatcher. Det er faktisk litt kult :whistle: Der kan du kjøre leddbuss og vanlig, store og små - alt mulig. Det blir til og med lagt til bussholdeplasser og ruter. Ettersom byene i spillet finnes på ordentlig, blir det nesten litt simulatorsk. Byene er San Fransisco og London.

Lenke til kommentar
Du kan spille Midtown madness 2 og laste ned busspatcher. Det er faktisk litt kult :whistle:  Der kan du kjøre leddbuss og vanlig, store og små - alt mulig. Det blir til og med lagt til bussholdeplasser og ruter. Ettersom byene i spillet finnes på ordentlig, blir det nesten litt simulatorsk. Byene er San Fransisco og London.

9315384[/snapback]

 

Hvor får jeg tak i den patchen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...