Gå til innhold

Liten interesse for mobilmusikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen mener vel at jo færre ting de må bære på,jo bedre.

 

Amerikanerne gir jo søren i mobiler generelt,har hørt saker om at det ofte er kun en mobil pr familie hvis man ikke ser på de mer velstående familiene.

 

Men er da veldig få i Norge som kjøper musikk på mobilen? Kjenner ingen som har prøvd det i det hele tatt jeg.

Lenke til kommentar

Vil tro dette kommer av hva slags mobiler som er tilgjengelige. Så vidt jeg vet ligger USA faktisk bak oss når det gjelder kule mobiler og de får ofte ikke toppmodellene til f.eks Sony Ericsson, akkurat som vi går glipp av mye som lanseres nedi Europa og særlig i asia (spesielt Japan).

 

Hvis det ikke finnnes praktiske musikkmobiler er det jo ikke så rart at det ikke går så bra.

Lenke til kommentar

hmm, kom til å tenke på at nettselskapene der borte har en tedens til å låse filoverføring pr bluetooth eller kabel, slik at eneste måten å få filer ned på mobilen er ved å sende det via selskapets nett.

 

og med de priser vi fikk lese om i en artikkel nylig på amobil så kan jeg forstå at folk vegrer seg mot å benytte musikk på mobilen.

 

forøvrig kjenner jeg til ca 1 person som benyttet seg av musikksalgstjenesten til telenor sin djuice avdeling. og det var kun mens musikken var gratis iirc.

 

så lenge en har en pc, en kabel og litt tid er det så utrolig mye enklere å bare plugge i telefonen og sende over musikken på den måten.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...