Gå til innhold

Omtale av Genesis Rising (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må være det VERSTE jeg har lest når det gjelder omtale artikler her på gamer.no.

 

Det føltes ut som om jeg leste et innlegg skrevet av en 10åring.

 

Spillet har jo fått masse blandet omtale, men det er tydligis at han som testet spillet her liker heller å spille arcade games og helst unngå å bruke hjernen litt og har en konsentrasjons evne til en World of Warcraft spiller...

 

Jeg skal innrømme å ikke ha spilt spillet enda, men den ligger klar i sekken til når jeg kommer hjem. Men måten dette omtalen var skrevet mann skulle tro han hadde noe personling imot den.

Lenke til kommentar

Av og til kommer man jo over spill som rett og slett ikke holder mål eller som måtte ha alvorlige feil, og da setter ihvertfall jeg stor pris på at disse feilene blir påpekt slik at jeg ikke trenger å kjøpe et dårlig spill. Blir jo det samme som med en cd-anmeldelse eller en filmanmeldelse: Èn persons mening, men likevel en over snittet kvalifisert mening.

Lenke til kommentar
Ehhh? Dette spillet fortjener ikke så dårlig. Det er et helt OK spill, og denne omtalen er helt på trynet. Nice work  :nei:

8896451[/snapback]

Det blir langt mer konstruktivt hvis du kan fortelle oss hva du syns var bra med Genesis Rising, og hva du mener vår anmelder har misforstått :-)

Lenke til kommentar
Det blir langt mer konstruktivt hvis du kan fortelle oss hva du syns var bra med Genesis Rising, og hva du mener vår anmelder har misforstått :-)

8896503[/snapback]

 

 

Det er snakk om selve utførelsen av omtalen. Måten personen har skrevet det på er helt på jorde, og jeg personlig har aldri lest et så negativ omtale...og jeg meiner ikke om spillet, men forfatterens holdning. Mer uproff må jeg leite lenge etter.

 

 

Det er svært tydelig at den som har fått teste spillet er ikke kjent innen dette sjanger av spill, og burde "omtestes" av noen som setter pris på spill som "Freelancer, Homeworld, Galactic Civilizations" osv.

Lenke til kommentar
Det blir langt mer konstruktivt hvis du kan fortelle oss hva du syns var bra med Genesis Rising, og hva du mener vår anmelder har misforstått :-)

8896503[/snapback]

 

 

Det er snakk om selve utførelsen av omtalen. Måten personen har skrevet det på er helt på jorde, og jeg personlig har aldri lest et så negativ omtale...og jeg meiner ikke om spillet, men forfatterens holdning. Mer uproff må jeg leite lenge etter.

 

 

Det er svært tydelig at den som har fått teste spillet er ikke kjent innen dette sjanger av spill, og burde "omtestes" av noen som setter pris på spill som "Freelancer, Homeworld, Galactic Civilizations" osv.

8897054[/snapback]

Faktisk, tregheten til dette spillet ødela mye. Jeg var med i multiplayer beta'en og skal si det gikk tregt for seg. Det med genene var litt små forvirrende og så ut til at det ikke var helt ferdig (var jo beta). Historien til spillet kan jeg derimot ikke si noe om siden det var en MP beta. Så jeg er så og si enig med anmelder. Dette er et lavmål av et strategi spill og ja, jeg elsker strategi spill mer enn noe annet <3

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg satt meg noe mer inn i dette spillet annet enn og ha lest anmeldelsen, og må bare si at det er var virkelig underholdende. Spillet, on the other hand virker ikke så underholdende. Skal det bli aktuelt og kjøpe må jeg nok innom en viss brygge i forkant.

Lenke til kommentar
Måten personen har skrevet det på er helt på jorde, og jeg personlig har aldri lest et så negativ omtale...og jeg meiner ikke om spillet, men forfatterens holdning. Mer uproff må jeg leite lenge etter.

Det kalles slakt, og er noe av det mest underholdende som finnes. Om du ikke har lest mer negative omtaler kan du ikke ha lest mange.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hva som er så dårlig skrevet med denne artikkelen? For jeg klarer seriøst ikke å se hva som er så dårlig som enkelte påpeker.

 

Syntes det var en meget godt skrevet omtalt, selv om jeg midt i ble litt lei av å lese om gener, gendammer, lange reiser og treg fart. Sikkert fordi spillet mest sannsynelig ikke inneholder noe mer nevneverdig.

 

God skrevet artikkel som forklarte godt gjennom hele prosessen hva det var i spillet som ikke fungerte som det skulle. Ser liksom ikke noe feil i den, men det er nå bare meg.

 

PS: Har selv NyNorsk-forbi av øverste klasseskille, men det er noe med artiklene her som er skrevet på nynorsk som føles, tja, naturlig.

 

PS2: (nei, ikke konsollen) Kan noen bokmålomanere brenne noen nynorsk ordbøker for å resurecte meg til bokmåls verden? Trenger bare et par 3 dusin nynorsk ordbøker.

Lenke til kommentar
Dette må være det VERSTE jeg har lest når det gjelder omtale artikler her på gamer.no.

 

Det føltes ut som om jeg leste et innlegg skrevet av en 10åring.

 

Spillet har jo fått masse blandet omtale, men det er tydligis at han som testet spillet her liker heller å spille arcade games og helst unngå å bruke hjernen litt og har en konsentrasjons evne til en World of Warcraft spiller...

 

Jeg skal innrømme å ikke ha spilt spillet enda, men den ligger klar i sekken til når jeg kommer hjem. Men måten dette omtalen var skrevet mann skulle tro han hadde noe personling imot den.

8895961[/snapback]

 

Jeg synes det var en velskrevet omtale. Du bør kanskje være forsiktig med å gå så veldig høyt ut med innlegget ditt, i og med at du produserer en rekke skrivefeil og orddelingsfeil.

 

Edit: Er det multiplayer på dette eller?

Endret av Radial
Lenke til kommentar

Glimrende omtale som ikke bare forteller meg hva anmelder syns, men også hvorfor. Og alt dette skrevet på en måte som er lett å forstå! Mange annmeldere baserer annmeldelsen på grunner jeg ikke forstår eller bryr meg om, muligens i håp om å virke avanserte. Her har jeg ingen problem med å forstå hva han vil frem til.

 

Det vil alltid være noen som liker produktet, uansett hvor dårlig kritikk det får. En annmeldelse er ingen fasit, det er på en måte en sniktitt gjennom øynene til en annen person. Hvis jeg nå spiller dette spilet og liker det, betyr det at han bommet helt? Ikke nødvendigvis, men det betyr hvertfall at vi har meget forskjellig smak ;)

 

Mvh.

 

Morten V

Endret av Langb1
Lenke til kommentar

Unødvendige kommentarer om nynorsken i artikkelen er fjernet. Nynorsk er sidestilt skriftspråk i Norge, og så lenge Øystein skriver for Gamer.no vil han også skrive på nynorsk. Det er dessuten ikke så mange forskjeller at man ikke forstår innholdet. Med mindre artikkelen ikke er interessant.

 

Denne diskusjonen har vi vært gjennom før.

Lenke til kommentar

Etter aa ha lest anmeldelsen virker det som om Oystein har noe personlig i mot spillet, dette er det eneste han kanskje kan jobbe med paa sin neste anmeldelse, prove aa faa anmeldelsen til aa virke litt mindre personlig.

Eg likte uansett anmeldelsen hans svaert godt, skriver slik at alle forstaar, og nynorsk gjor meg ingenting, eg la ikke merke til at det var nynorsk foer eg leste innleggene til folk her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...