Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det er ikke bare å holde inne "Legg på"-tasten for å få tastelås? Merkelig ...

 

Uansett, en liten kommentar; selv om det er riktig på bergensk, mener jeg det er feil å skrive "en kjedelig design".

 

Edit; jeg ser nå at "Legg på"-tasten faktisk er av-/på-knapp også :/

Endret av OML
Lenke til kommentar

"Det er synd at HP ikke har brukt den nyeste versjonen (2.0) som ville ført til høyere overføringshastigheter."

 

jeg trodde 2.1 var den siste, eller var det slik at de holdt på med den den gangen artikkelen kom?

dette skulle liksom fikse problemene..

Lenke til kommentar

tastene er også noe av det dummeste jeg har sett.

du har to softtaster.

en jaknapp og en neiknapp hvor neiknappen er snarvei til den ofte brukte funksjonen slå av.

det er også en tilbaketast som man kunne holde inne i 1/2 sek. istedet for å trykke på hjem-tasten.

da håper jeg at siden man kan si nei/tilbake med rød tast og tilbaketast at på softtastene står det noe annet enn ja/nei/tilbake.

store firmaer med masse fasader, men alle bare prøver seg fram, det er så j. slitsomt å tenke.

men de jobber jo!

 

kommenter gjerne dette, for jeg kan ikke windows mobile..

Lenke til kommentar

Synes det funker veldig bra egentlig med tilbaketast og hjemtast... Men tilbaketast med hjemfunksjon ved lengre push, i typ 2-3 sekunder hadde vel kanskje vært tingen.

 

Forresten, var det meningen at du skulle få innlegget ditt til å bli like "rotete" som du mener tastene på telefonen er? Måtte lese det typ tre-fire gangen før jeg forstod hva du mente :p Men så er det søndag morgen også, kan ha noe med det å gjøre :p Hehe

 

SasaB: Spørsmålet er vel hva du skal bruke telefonen til... Vil du ha fullverdig synk mot exchange/outlook + OS som er veldig utbyggbart, gå for iPaq. Men hvis du vil ha bedre kamera og HSDPA/3G, gå for 6120.... Meeen; til den tid HSDPA/3G er utbygd/stabilt nok, har du sikkert kjøpt deg ny telefon likevel :p Hehe! (a.k.a: Netcom, Telenor: speed up please! ;)

Endret av neofix
Lenke til kommentar
SasaB: Spørsmålet er vel hva du skal bruke telefonen til... Vil du ha fullverdig synk mot exchange/outlook + OS som er veldig utbyggbart, gå for iPaq. Men hvis du vil ha bedre kamera og HSDPA/3G, gå for 6120.... Meeen; til den tid HSDPA/3G er utbygd/stabilt nok, har du sikkert kjøpt deg ny telefon likevel :p Hehe! (a.k.a: Netcom, Telenor: speed up please! ;)

8770613[/snapback]

Jeg bytter mobil ca. hvert 2-3 år. Jeg får se men tror det blir 6120, som du sier så er Windows utrygt mens nokias series 60 er mer stabilt.

 

Det er nesten som å velge mellom PC og Mac, men nå går jeg for Mac :p Dyrere er det jo, og lenger venting. Og ingen radio, men Nokia er nok bedre.

Lenke til kommentar
Synes det funker veldig bra egentlig med tilbaketast og hjemtast... Men tilbaketast med hjemfunksjon ved lengre push, i typ 2-3 sekunder hadde vel kanskje vært tingen.

dette høres frekt ut men er ikke ment som det:

2-3 sekunder? da vet du du er vant med windows mobile.

tell..

jeg er vant med et menysystem uten noen forsinkelse og som jeg enkelt kan hente ut filer i blinde, hvis f.eks. skjermen går til h******.

 

Forresten, var det meningen at du skulle få innlegget ditt til å bli like "rotete" som du mener tastene på telefonen er? Måtte lese det typ tre-fire gangen før jeg forstod hva du mente :p Men så er det søndag morgen også, kan ha noe med det å gjøre :p Hehe

 

har jeg en diagnose. :p

 

eller: det også, men det var ikke det, men så da da, eller egentlig jo men det jo så det så.

Lenke til kommentar
dette høres frekt ut men er ikke ment som det:

2-3 sekunder? da vet du du er vant med windows mobile.

tell..

jeg er vant med et menysystem uten noen forsinkelse og som jeg enkelt kan hente ut filer i blinde, hvis f.eks. skjermen går til h******.

 

Ja greit ;) Tok en liten test, 2-3 sekunder er lenge. Men poenget var vel at man skulle komme tilbake til Today-screen ved press og hold, så får noen andre ta for seg forsinkelsen på hvor lenge man skal holde knappen inne.

 

Men du; du bør prøve Windows Mobile, gitt du vil ha en smarttelefon ;) Tror du kommer til å bli positivt overrasket.

 

Å hente ut filer i blinde? Hvorfor skulle du ville det? Alt er jo syncet nesten in real-time(nå forutsetter jo jeg selvfølgelig at alle har en exchange-server kjørende hjemme :p), og resten lagrer du på minnekortet.... Eller så har du jo alltid sync-kabel som på alle andre telefoner, og vips har du mulighet til å få ut alt selv om skjermen skulle være solgt til en uteligger i fylla ;) Så argumentet ditt var vel litt tamt; men uansett så har du ett lite poeng med at brukervennligheten kan forbedres ;)

Endret av neofix
Lenke til kommentar
Ja greit ;) Tok en liten test, 2-3 sekunder er lenge. Men poenget var vel at man skulle komme tilbake til Today-screen ved press og hold, så får noen andre ta for seg forsinkelsen på hvor lenge man skal holde knappen inne.

 

Men du; du bør prøve Windows Mobile, gitt du vil ha en smarttelefon ;) Tror du kommer til å bli positivt overrasket.

 

Å hente ut filer i blinde? Hvorfor skulle du ville det? Alt er jo syncet nesten in real-time(nå forutsetter jo jeg selvfølgelig at alle har en exchange-server kjørende hjemme :p), og resten lagrer du på minnekortet.... Eller så har du jo alltid sync-kabel som på alle andre telefoner, og vips har du mulighet til å få ut alt selv om skjermen skulle være solgt til en uteligger i fylla ;) Så argumentet ditt var vel litt tamt; men uansett så har du ett lite poeng med at brukervennligheten kan forbedres ;)

8772536[/snapback]

det at jeg kan hente ut filer i blinde var ikke et argument men at den er en del av meg og jeg kan den inn og ut.

det vil jeg absolutt fortsette med.

før t9 var, så orket jeg ikke vente til bokstaven var "valgt"(noe som tok 1/3 sek.) før jeg tastet en ny bokstav på samme tasten, og tastet istedet en gal bokstav som jeg så slettet og så tastet jeg den bokstaven som jeg skulle ha. det sparte jeg kanskje 1/2 sek på men det føles som en evighet.

jeg gikk fra k750 som jeg kunne holde inne knappen på i litt under ett sek, og jeg ble så irritert da jeg gikk til k610 som jeg måtte holde inne knappen på i nesten 2 sekunder! :mad: det var kortere å klikke tilbake da.. :roll:

dette er noe jeg og flere tar som selvsagt etter å bare ha hatt enkle middelmobiler til 2800 kr..

det er irriterende om folk slutter å bli vant med, for da vil produsentene kanskje undervurdere forbrukerne, noe som er veldig lett, og som mange gjør, og da blir tlf enda tregere..

dette var innføringen i at jeg har sterke meninger om menyene på mobiler idag.. :D

edit:

derfor reagerte jeg. jeg vil egentlig dele dette med produsentene.

det burde vært mulig å stille inn alle småting som hvor mange millisek. det og det skal ta, og istedet for å ha de sjeden brukte innstillignsmulighetene på tlf burde de vært i et avansert pc-program som gir en full kontroll over tlf..

jeg burde egentlig skrive 118 bøker om det. :hmm:

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...