Gå til innhold

The Sims blir film (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe kult, men litt rart vis det blir person med en diamant over hodet som får kariere osv, egentlig bare teit

8729706[/snapback]

 

Haha, den setningen der var herlig selvmotsigende... :p

 

Blir spennende å se hvordan de tenker å lage filmen, ettersom det ikke er noen spesiell story i spillet.

 

Kan bli bra.

Kan bli dårlig.

Lenke til kommentar
og hva skal filmen handle om egentlig?

se en famile som gjør vanlige, daglige ting?

8729780[/snapback]

 

Nei en gal seriemorder som drukner naboene i svømmebasenget.

 

Var en sleping som gikk inn i en Spaceworld eller annen kjedebutikk, der sto Sims på, han slettet badetrappa, simmene druknet siden de ikke kom ut av vannet og han i butikken sto og rev seg i håret.

Lenke til kommentar
og hva skal filmen handle om egentlig?

se en famile som gjør vanlige, daglige ting?

8729780[/snapback]

 

Nei en gal seriemorder som drukner naboene i svømmebasenget.

 

Var en sleping som gikk inn i en Spaceworld eller annen kjedebutikk, der sto Sims på, han slettet badetrappa, simmene druknet siden de ikke kom ut av vannet og han i butikken sto og rev seg i håret.

8730032[/snapback]

haha... det gode liv med the sims en ^^

Ble alltid sånn at jeg stjal kjæresten til kompisen å greier ^^

drukna masse folk i basenget, tente i huset og fjernet dørene sånn at brannmannen ikke kom seg inn...

 

men uansett kan man jo lage en arti film om snakkingen deres... shalgfgaaeet også bilde av en båt :ph34r:

 

Viss du har the sims 1 kan du få brannmannen i basenget, han dør nemelig aldri ^^

Han er som jack bauer :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Noe så dumt? Sims er jo bare en spillmatisering av alle de dårligste såpeoperaene vi har. Hvorfor i helvete skal DET spillet, av alle i hele verden, bli filmatisert? Det eneste som kunne vært verre, må være om FIFA, NBA, NHL eller lignende idrettspil blir filmatisert (har slettes ikke noe mot sport, me n det ville jo bare bli HELT på jordet å lage en film om f.eks. en tennis-kamp).

Lenke til kommentar
(har slettes ikke noe mot sport, me n det ville jo bare bli HELT på jordet å lage en film om f.eks. en tennis-kamp).

8737243[/snapback]

 

Det er vel også forsåvidt gjort før :p

8737531[/snapback]

 

Absolutt. Filmer som Mean Machine baserer seg rundt en fotballkamp. Men du vet da vel gjerne hva jeg mener? En 90min film om en fotballkamp, uten noen annen historie. Det er det jeg mener.

 

Det handler sikkert ikke bare om hverdagslivet til de folka, men om en kar som har makt til å lage mennesker og et lite samfunn, kanskje i samme sjanger som bruce allmighty eller noe.

8737372[/snapback]

 

Folk som er så ukreative at de velger å lage film utifra The Sims, er ikke kreativ nok til å lage en sånn historie. Dette blir nok bare såpeopera i 90min form.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...