Gå til innhold

Trailer: Assasin's Creed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Dette spillet blir rått. Gleder meg virkelig.

Skrevet (endret)

Ganske mange spill jeg vil ha som kommer i framtiden :o kanskje jeg burde oppgradere pcen

Hmm, så ikke at det var til ps3 :| får kjøpe den snart

Endret av Bruktbilen
Skrevet

Dette er en av de spillene jeg virkelig ser fremover til, håper virkelig det står opp til forventningene mine, ser så utenkelig tøft ut dette her.

Gjest medlem-105082
Skrevet
Ganske mange spill jeg vil ha som kommer i framtiden :o kanskje jeg burde oppgradere pcen

Hmm, så ikke at det var til ps3 :| får kjøpe den snart

8680120[/snapback]

Det kommer til PC og XBox360 også ;)

Skrevet
hm, ikkw noe blod? syns et spill som det trenger litt blod.

8682253[/snapback]

Det er jo blod i traileren.

Dette spillet ser utrolig kult ut. Jeg har aldri vært noe særlig fan av Splinter Cell serien, men dette er ikke engang i nærheten. Kampsystemet ser forresten helt utrolig ut.

Skrevet
hm, ikkw noe blod? syns et spill som det trenger litt blod.

8682253[/snapback]

La også merke til det.. Så litt merkelig når de treffer hverandre med kniv, men ikke noe blod å se :hmm:

Skrevet

Dette er et av flere spill som gir meg utrolig lyst til å skaffe en ny pc.

Spillet ser bra ut og utrolig spennende. Noe man virkelig kan se fram til. Hvis jeg skaffer meg ny pc så er dette et spill jeg skal ha.

Skrevet

Dette ser virkelig ut som et spill som er verdt å skaffe seg til PS3en! :)

Tror dere forresten at gameplayet blir bedre på PS3 enn PC? Det er jo tredjepersonsvinkel.... virker veldig "lagd" for konsoller.

Skrevet
Dette ser virkelig ut som et spill som er verdt å skaffe seg til PS3en! :)

Tror dere forresten at gameplayet blir bedre på PS3 enn PC? Det er jo tredjepersonsvinkel....  virker veldig "lagd" for konsoller.

8690285[/snapback]

Kommer helt anpå personlig preferanse. Selv synes jeg 3. pers funker best på konsoll, kunne f.eks aldri tenke meg å spille GTA på en PC.

Mens mange andre liker slike spill på PC bedre, så lenge de blir vant til kontrollene. :thumbup:

Men man må nok også ha en rimelig heftig PC for å kjøre dette spillet på også. :hmm:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...