Gå til innhold

Litt klaging på Telekioskens kundeservice på tlf.


Anbefalte innlegg

Jeg lager denne posten mest for å fortelle at jeg er ganske irritert på Telekiosken nå. Jeg prøver å ringe den lokale butikken for å høre hvordan det går med reprasjonen av mobilen min, men når jeg prøver å få tak i dem per telefon er det selvfølgelig ingen som tar den, uansett når jeg ringer. Det er definitivt noen der, for hver gang jeg ringer er det noen som legger på telefonen etterhvert, uten å svare. Det er kanskje ikke akkurat noen stor sak det her, men det er utrolig irriterende og frekt gjort. Jeg tror neppe jeg skal kjøpe noe fra dem igjen siden de har så slett service ang. så trivielle saker som å ta en telefon. :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Urgh, fikk kjapt svar av dem igjen, men telefonen som jeg leverte inn til service 11/5 er ikke kommet frem til verkstedet før i dag. Jeg får den sikkert ikke igjen før om tre uker...

8674354[/snapback]

 

Hva slags telefon er det, hvilken feil har den og hvilket verksted er den sendt til?

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Er en W610i som er sendt til Deltaservice i Drammen. Men mailer med selgeren nå og har fått vite at de kun sender telefoner til service når de har et stort nok kolli av dem i butikken(2-3). Dessuten er visst verkstedet ganske kjappe på å reparere SE telefoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Er en W610i som er sendt til Deltaservice i Drammen. Men mailer med selgeren nå og har fått vite at de kun sender telefoner til service når de har et stort nok kolli av dem i butikken(2-3). Dessuten er visst verkstedet ganske kjappe på å reparere SE telefoner.

8674788[/snapback]

For en latterlig dårlig service.

 

Husk at du normalt har krav på lånetelefon etter en uke og at en sørvistid på særlig mer enn 3-4 uker gir deg rett til heve kjøpet.:)

Lenke til kommentar
Er en W610i som er sendt til Deltaservice i Drammen. Men mailer med selgeren nå og har fått vite at de kun sender telefoner til service når de har et stort nok kolli av dem i butikken(2-3). Dessuten er visst verkstedet ganske kjappe på å reparere SE telefoner.

8674788[/snapback]

For en latterlig dårlig service.

8687020[/snapback]

 

Nå er det deltaservice som krever minst 5 telefoner i hver sending. Ikke noe Telekiosken kan noe for det.

Lenke til kommentar
Er en W610i som er sendt til Deltaservice i Drammen. Men mailer med selgeren nå og har fått vite at de kun sender telefoner til service når de har et stort nok kolli av dem i butikken(2-3). Dessuten er visst verkstedet ganske kjappe på å reparere SE telefoner.

8674788[/snapback]

For en latterlig dårlig service.

8687020[/snapback]

 

Nå er det deltaservice som krever minst 5 telefoner i hver sending. Ikke noe Telekiosken kan noe for det.

8688193[/snapback]

Vi har da flere ganger levert inn færre telefoner og Deltaservice har ikke sagt noe på det. Noen ganger er det kun 2, mens en annen gang kan det være 15...

Lenke til kommentar

Dette er helt uhørt. Telefonen skal (bør i hvert fall) sendes fra butikken samme dag eller dagen etter at den er levert inn. Det koster ikke butikken noe å sende den inn, det er heller ingen regler om antall telefoner som må sendes inn.

 

Vanlig rep.tid på SE hos Deltaservice er ca en uke + postgang. SE har en grei regel som sier at dersom telefonen ligger på verkstedet i over 2 uker så kan det kjøres en reklamasjonssak på lang servicetid. Merk at dette er 2 uker hos verkstedet, ikke 2 uker etter at du leverte den inn til butikken.

 

Resultatet av en slik reklamasjonssak vil ofte være at butikken får et løfte om ny telefon (salgspakke) og at de da kan gi deg en ny telefon eller pengene tilbake.

 

Jeg har praktisert dette med 2 ukers servicetid med SE lenge, og det fungerer fint så lenge forhandleren orker/gidder å gjøre jobben sin!!

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Vi fikk konto hos deltaservice for et par dager siden, da ba de oss om å sende 5 i hver pakke...

 

Jeg praktiserer som regel reklamasjon på treig service når telefonen har gått over 4 uker, da ordner som regel produsenten opp med enten swap eller salgspakke (swap er en forferdelig uting) hvis de ikke klarer å tuppe verkstedet hardt nok bak til at de får opp farten. Har opplevd at en telefon magisk nok ble ferdig under en time etter at jeg ringte nokia for å reklamere:p

Endret av mckvakk
Lenke til kommentar
Jeg tror at deltaservice her gjør forskjell på stor kjede og liten butikk dessverre...trist å høre at det er slik for deg mckvakk :/

8707630[/snapback]

Såklart... er man en liten enkeltbutikk og ønsker å bruke et så stort verksted må det være grei flyt for at det skal lønne seg.

Flere som har brent seg på dette før... (altså verksteder)

Lenke til kommentar
Jeg tror at deltaservice her gjør forskjell på stor kjede og liten butikk dessverre...trist å høre at det er slik for deg mckvakk :/

8707630[/snapback]

Såklart... er man en liten enkeltbutikk og ønsker å bruke et så stort verksted må det være grei flyt for at det skal lønne seg.

Flere som har brent seg på dette før... (altså verksteder)

8707645[/snapback]

Men da kan du jo ikke si at det er dårlig service av butikekn å vente så lenge med å sende inn telefonen, om det ikke er butikken sin feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...