Gå til innhold

Her er mine måkebilder!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke noe særlig om bilder, og er derfor ikke i stand til å gi deg noe spesiel kritikk, men vil helt klart si at etter min mening, er dette noe av det finere jeg har sett her på forumet.

:thumbup:

Skrevet

Dette var fine bilder, likte det første best. Flotte farger, fine kontraster og meget skarpt. Likte den knallblå fargen av vannet i bakgrunnet. Jeg velger å påstå at det første bildet er det beste måkebildet her på forumet!

Skrevet

Tja...

Gal hvitbalanse

Utbrent på mange steder

CA/KA vises tydelig på nr 2.

Nr 2 lider av uskarphet.

Det er svarte hjørner på nr 2.

Nr 2 ga meg veldig "andedam" følelse...

Føler meg som den store stygge ulven jeg nå... :ph34r:

Skrevet

Tja, skjønner ikke helt de andre som hopper i taket av begeistring her, men de var ikke så aller verst.

Det første er en helt vanlig standard bilde av måke, i overkant lyst og litt for mye utbrent på brystet. 5 minutter på ved Sognsvann så har du hundre slike bilder.

Det andre sitter posituren 100%, men det er noe feil med fargene, men klarer ikke helt å sette fingeren på hva. Dessuten var vingene veldig utbrente. Det skal sier at jeg ikke er "utbrent-nazi", men synes det var litt i overkant mye.

Alt i alt bra bilder, men ikke fantastiske.

Skrevet (endret)

Selv syntes jeg fargene var alt for sterke. Mulig det var slik, men sjøen var litt i overkant blå, vi bor ikke i middelhavet heller.

Endret av Litejk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...