Gå til innhold

Sniktitt på Overlord (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spelar eigentleg lita rolle at du snart vil springe rundt i eviggrøne eventyrskogar der vakker musikk dansar salsa med fuglekvitteret frå tretoppane. Det har veldig lita betydning at sauene hoppar harmonisk over bakketoppane medan blomane svaiar i vinden. At bekken sildrar like hypnotisk som ei hulder på kanten av ein foss, er ganske irrelevant i det du kjem med ein pøbelgjeng for å voldta heile skiten. Respekt? Kven pokker bryr seg vel om respekt? Har det bein å gå på, er det din livsrett å kappe dei av.

 

Lo godt når jeg leste dette. :D

 

 

Ja, fikk en viss Dungeon Keeper følelse her. Og det er slett ikke en dårlig referanse.

 

Men har dessverre følelsen av at dette er et av de spillene som til tross for gode kritikker og en viss fanskare med kjøpere, kommer til å bli oversett av ganske mange. Det er ikke et "Big Name" spill ala Gears Of War, Fifa, Mario og Metal Gear Solid for å si det på den måten. Så noen stor suksess rent salgsmessig er det ikke sikkert det blir, med mindre Triumph Studios og Codemasters markedsfører og hyper spillet noe helt enormt, da kan det jo skje saker og ting.

 

Likefullt skal jeg være på utkikk etter dette spillet, det kan hende at dette blir en skikkelig godbit. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Dette ser bare helt knallkult ut. Videoen var også veldig gøyal :!:

 

Fikk veldig Dungeon Keeper/Fable følelse der ja :yes:

 

Dette må jeg holde øynene åpne for videre. Rart at jeg aldri har hørt om dette spillet før.

 

Edit:

Her er flere videoer:

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=4588

 

Veldig gøy når de bare går helt bananas i den koslige landsbyen i The Awakening Traileren :!:

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Som vanlig slår du til med en utrolig velskreven sniktitt. Jeg bøyer meg i støvet! Som en bruker så fint sa det, "Tekstene til Øystein Furevik er underholdning nok i seg selv". Jeg kan ikke bli mer enig enn det. Jeg ser selvfølgelig fram til dette spillet og håper det blir like bra som det høres ut til.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Det er faktisk en hel rekke eldre spill som lusker i kulissene i Overlord. Dungeon Keeper og Fable er nevnt, Sacrifice er nevnt, men jeg vil trekke fram Pikmin og Black & White også. Ikke minst Pikmin er nok delvis inspirasjonen for spillsystemet for hvordan du beordrer smådjevlene dine rundt.

Lenke til kommentar

Ah, satt å tenkte på Sacrifice for litt siden uten å huske tittelen, så takk for den. Overlord ser veldig lovende ut, var et lite sekund hvor tanken streifet meg å kjøre til nærmeste spillsjappe, før jeg dessverre husket at det var en sniktitt.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Det spelar eigentleg lita rolle at du snart vil springe rundt i eviggrøne eventyrskogar der vakker musikk dansar salsa med fuglekvitteret frå tretoppane. Det har veldig lita betydning at sauene hoppar harmonisk over bakketoppane medan blomane svaiar i vinden. At bekken sildrar like hypnotisk som ei hulder på kanten av ein foss, er ganske irrelevant i det du kjem med ein pøbelgjeng for å voldta heile skiten. Respekt? Kven pokker bryr seg vel om respekt? Har det bein å gå på, er det din livsrett å kappe dei av.

Lo godt når jeg leste dette. :D

Jeg hold faktisk på å dette av stolen. :!:

 

Som vanlig slår du til med en utrolig velskreven sniktitt. Jeg bøyer meg i støvet! Som en bruker så fint sa det, "Tekstene til Øystein Furevik er underholdning nok i seg selv". Jeg kan ikke bli mer enig enn det.

8587283[/snapback]

Det er så sant som det kan sies. Jeg gliser hver gang jeg ser "av Øystein Furevik" øverst i artikkelen. :yes:

 

-----

 

Jeg har fulgt med på dette en stund nå, både via Gametrailers (ytterst genial side, gratis HD-trailere FTW) og GameSpot. Dette skal definitivt testes når det kommer ut. :) Ikke bare virker gameplayet gøy og tilfredsstillende, men humoren tiltaler meg også. Jeg lo i en av trailerne da du sender undersåttene dine ut i kamp og ned en bakke med skrik og skrål og herjing, og hører en puslete stemme stotre fram "um, where are we going again?" :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...