Gå til innhold

Komende Wii spill i Japan! (2007)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så jævlig solgt. Stakkars lommeboka, nå må jeg jobbe mye til sommeren. Får virkelig håpe at disse spillene kommer til Europa samtidig eller hvertfall ikke lenge etter. Jeg er sikker på at Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption og Smash Bros. Brawl blir helt konge. Disaster gleder jeg meg til å se mer fra. Project H.A.M.M.E.R blir også spennende.

 

Og alle disse gromspillene i tillegg til alt det fantastiske som snart vil komme til Xbox 360 (og PS3 for de som har den). Dette blir en utrolig spillhøst! :D

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

He he.

Ser ut som om "Donkey Kong Taru Jet Race" kommer i juni i Japan.

Synes dette ser ut som et morsomt spill. Håper det kommer til Europa om ikke så alt for lenge også. Kanskje de lager et nytt Donkey Kong "adventure" spill til Wii en gang også, som DK 64.

Lenke til kommentar

Vi har mye å ta igjen. Bare Mario Strikers Charged kommer før sommeren (25.mai). Pokémon Battle Revolution, Fire Emblem Wii, Super Paper Mario, Big Brain Academy Wii, DK Bongo Blast og Mario Party 8 kommer ikke hit før til høsten.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Synes tidene hvor man måtte vente flere måneder, opp til et halvt år eller mer burde høre gamledager til..

8521468[/snapback]

Du kan alltids ta snarvegen og kjøpe spel som berre er porta over, resultatet? 500kr fattigare og du sit igjen med eit skitspel. Eg vil i alle fall at produsentane bruker lang tid på spelet, så eg får ei vare eg er nøgd med.

Lenke til kommentar
Beklager at jeg utrykte meg litt feil der, aspic :)

 

Det jeg mente var attidene hvor man måtte vente et halvt år for å få et allerede utgitt (i USA) spill til å komme seg hit.. :)

8525647[/snapback]

Aa.. Forstår, og er heilt einig med deg =) Er berre tull at vi i europa må vente eit halvt år ekstra berre fordi tyskarane og franskmenna ikkje likar engelsk =).

 

Same for meg om det står color eller colour i eit spel ;)

Lenke til kommentar
I følge IGN er Super Smash til Wii satt for lansering 30 September 2007.

8519908[/snapback]

 

 

Var innom Ebgames i Bergen(Lagunen) og der sa de at de jeg kunne bestille det, og at de ville få det inn 25. April..

Men tviler på at dette troverdige tall..

Tror nok vi må vente minst et halvt år med SMBB..

Endret av jzk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...