Gå til innhold

Trailer: Call of Duty 4: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De selger seg til markedet ja, syns bare det er utrolig idiotisk å velge fremtiden når man har en så lang serie av WW2 spill og navnet "Call of Duty".

Hvis de kunne begynne med en ny spill serie eller finne på noe nytt, isteden for å bare slenge på "modern Warfare" og plutselig leke Battlefield. :wallbash:

Lenke til kommentar
De selger seg til markedet ja, syns bare det er utrolig idiotisk å velge fremtiden når man har en så lang serie av WW2 spill og navnet "Call of Duty".

Hvis de kunne begynne med en ny spill serie eller finne på noe nytt, isteden for å bare slenge på "modern Warfare" og plutselig leke Battlefield.  :wallbash:

8490771[/snapback]

 

Tror endel folk begynner å bli lei av WWII spill nå.

Selv synes jeg dette ser bra ut. Men hadde ikke gjordt no for min del om de hadde tatt fatt på Vietnamkrigen eller Gulfkrigen først.

Lenke til kommentar

Det er på tide at de går fra WW2. I alle fall når de ikke klarer å gjøre noe mer så lenge de lager WW2-spillene. Hvert CoD-spill er en ren kopi av det forrige. Kanskje nå, med nye scenarioer, kan vi kanskje få noen flere addisjoner, som frihet, etc.

 

Likte uansett det jeg så. Masse kjempetøff action. Får håpe spillet får litt "realisme" også. Snakker ikke om hvor mye man tåler, men hvordan operasjonene utføres, etc. Gleder meg litt til dette spillet nå. :)

Lenke til kommentar

WWII har fortsatt enorme potensialer, men jeg synes de fleste WWII FPS lider under begrensninger i hvordan man tenker spill.

 

Større og bedre scenarioer, gjerne orkestrert realtime av spillutviklerne. Tenke deg å få være med på autentisk D-Day som en av 20-90.000 andre samtidige spillere som mottar ordre fra øverste hold. Alle spillerne har en rolle i den store operasjonen. En ekte simulasjon.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kanskje nå, med nye scenarioer, kan vi kanskje få noen flere addisjoner, som frihet, etc.

8492124[/snapback]

 

Frihet i en profesjonell hær kalles "desertering", så akkurat der synes jeg ikke man bør gjøre for store endringer fra tidligere CoD-spill :)

CoD har hele tiden prøvd å bygge opp en viss realisme rundt personene, med lagfølelse og samarbeid i gruppene som et bakteppe til kampene. Dette er noe annet enn det MoH-spillene gjorde med sine evige solomissions der man måtte utslette halve wehrmacht alene i løpet av spillets gang. Litt realisme er ikke å forakte.

 

Ellers er jeg enig i at det er bra at CoD kommer ut av WW2, da den epoken er rimelig ferdigspilt. De fleste av dagens ungdom har nok lært seg hvordan en Tiger høres ut, samt å høre forskjellen på alliert og tysk maskingeværild. Jeg hadde gjerne blitt med CoD-gjengen på en tur innom både Korea, Vietnam og Gulfkrigen, men de føler vel at Korea og Gulfkrigen har for få opplagte oppdrag, og at Vietnam også er litt ferdigspilt.

 

Føler meg uansett veldig oppglødd etter å ha sett traileren, og jeg skal virkelig vurdere et innkjøp av PS3 med mus/tastatur til høsten, for å få spillet i den grafikken som vises her.

Lenke til kommentar
Kanskje nå, med nye scenarioer, kan vi kanskje få noen flere addisjoner, som frihet, etc.

8492124[/snapback]

 

Frihet i en profesjonell hær kalles "desertering", så akkurat der synes jeg ikke man bør gjøre for store endringer fra tidligere CoD-spill :)

8492623[/snapback]

 

Du synes med andre ord at det er realistisk når 2000 soldater trykker seg gjennom den samme bakgata når det finnes mange ruter rundt fienden? I hæren løper man ikke inn i fiendens ansikt. Man flanker.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Kanskje nå, med nye scenarioer, kan vi kanskje få noen flere addisjoner, som frihet, etc.

8492124[/snapback]

 

Frihet i en profesjonell hær kalles "desertering", så akkurat der synes jeg ikke man bør gjøre for store endringer fra tidligere CoD-spill :)

8492623[/snapback]

 

Du synes med andre ord at det er realistisk når 2000 soldater trykker seg gjennom den samme bakgata når det finnes mange ruter rundt fienden? I hæren løper man ikke inn i fiendens ansikt. Man flanker.

8492737[/snapback]

 

Nei, men det er heller ikke det man gjør i CoD. Man får en lagleder som leder en liten gruppe som lettere kan ledes rundt. Det hadde dog vært gøy å være denne laglederen, slik man er i Brothers in Arms, men det hadde nok blitt ganske vanskelig å gjennomføre uten å stjele store deler av BiA og dermed vandre bort fra det CoD er og alltid har vært.

 

Har man bare tre innganger til et torg og to lag i angrep, er det jo lurt om de tar to forskjellige veier. Om man så, som enkeltperson, velger den tredje inngangen alene, blir ikke det realistisk. :)

Lenke til kommentar
Det er faen meg på tide.

8492605[/snapback]

 

faen i meg på tide?, IW ødelegger spillene sine, de hadde ikke punkbuster(anticheat) til cod2, den kom i en egen patch 1 halvt år etter at spilet kom ut, jævla nice. de bryr seg ikke om spillene sine, er sinnsykt mange som spiller cod2, nå skal tilogmed cod2 være med i wsvg i usa, flere europeiske claner skal ditt, de kunne isåfall fixset codtv til cod2, men nå lanserer de nytt spill, jeg gleder meg til cod8:D neitakk.

 

De kunne iallefall hørt litt på cod-communitiet.

Endret av Thyrfing17
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...