Gå til innhold

Spillnerd ble idrettsstjerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lewis Hamilton har gått fra spillverdenen til verdenseliten i Formel 1.

 

Les mer

8167762[/snapback]

Ikke ulikt det Jack Villeneuve gjorde i 97 da han ble verdensmester. Han hadde jo kjørt alle banene til døde gang på gang, da i Playstation form.

 

uansett, moro å se at det faktisk hjelper. Men som en over sa, vi trenger flere gode F1 spill til PC.

 

Hva med et Grand Prix 5?

Lenke til kommentar
Bare så synd, så synd, at det ikke finnes gode F1-spill lenger. (Skal teste ut rFactor-modden)

 

Heia BMW Sauber, forresten!

Hørte jeg noen si BMW Sauber? Kjøp deg en lisens på LFS S2 så har du den mest realistiske racing-simulatoren på markedet. Har alt fra F1 ned til Mini.

 

Ser ikke helt hva spill har med det at han ble en god F1-fører. men nå er vel dagens F1-kjærrer så fulle av tech og downforce at det blir som å spille NFS:U? :p

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Ser ikke helt hva spill har med det at han ble en god F1-fører. men nå er vel dagens F1-kjærrer så fulle av tech og downforce at det blir som å spille NFS:U? :p

Kunnskap om banen er alfa omega i F1 (i all racing faktisk), det å vite hvor og når svingene kommer, hvilken hastighet du kan ha, hvor det er mulig å slipstreame, hvor det er mulig å tjene noen brøkdeler av ett sekund osv.

 

Og når man tenker på at man allerede i 97 benyttet GPS for å lage banene så "close to real as possible" så sier det seg selv at du har ett fortrinn. Pluss at mannen er gal da ;)

Lenke til kommentar
Lewis Hamilton har gått fra spillverdenen til verdenseliten i Formel 1.

 

Les mer

8167762[/snapback]

Ikke ulikt det Jack Villeneuve gjorde i 97 da han ble verdensmester. Han hadde jo kjørt alle banene til døde gang på gang, da i Playstation form.

 

uansett, moro å se at det faktisk hjelper. Men som en over sa, vi trenger flere gode F1 spill til PC.

 

Hva med et Grand Prix 5?

8168078[/snapback]

 

Villeneuve er forresten en ivrig MMO-spiller. Leste i et eller annet intervju med ham at han digget slike spill, og han syntes anonymiteten og det at ingen av online-vennene visste hvem han var, var deilig.

 

 

Når det gjelder det kommende F1-spillet til PS3, så tror jeg at det bare blir en glossy variant av de nitriste titlene som er sluppet de siste årene.

Lenke til kommentar

Ble litt forvirret. Trodde først at de hadde satt en spillnerd som ikke hadde kjørt formel 1 før, rett inn i en formel 1 bil. Men det er vel mer at det er snakk en en sjåfør som bruker dataspill i treninga?

 

Men men, uansett bra at dataspilling får positiv omtale.

 

Selv spiller jeg mye FF VI, sånn at jeg er forberedt når Kefka prøver å ødelegge verden. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...