Gå til innhold

Blogg: Fra piksel til lidenskap (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det skal bli artig å sjå eit skikkeleg golfspel til Wii.

Spill har enorm påvirkningskraft, har du noen gang blitt grepet på denne måten?

Nei, men kanskje det blir omvendt. Eg er veldig glad i golf, har spelt i eit par år no, har riktignok aldri fått taket på golf på PC eller konsoll, men kanskje eg skal gje det ein sjanse.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Dette gjelder ikke golf for meg.. selv om jeg liker Tiger Woods serien godt.

 

Men ja, Tony Hawk spillene fikk meg intr i skateboard, og jeg har nylig handlet meg ei fjøl og klar til å prøve det når vinteren er over i en alder av nesten tretti :p

 

Det blir vel interessant :D

Endret av chouel
Lenke til kommentar

Min favoritt i serien er uten tvil Tiger Woods 2005, uten å ha prøvd 2007 på X360. TW 2007 på PS2 var en gedigen skuffelse, enda større enn 2006 var.

Men hvordan er 2007-versjonen på X360 i forhold til på PS2, er det noen forskjell? Bortsett fra det med at publikum er på banen og sånt.

 

Har forresten et hcp på 15 i virkelighet (har vel -10 på TW 05), og har jo så klart blitt litt inspirert av en hole in one i TW-serien, men liker meg selvfølgelig best ute på den ekte banen.

Lenke til kommentar

Begynte å skate etter Tony Hawk II.

 

Et fantastisk spill, men la brettet på hylla etter jeg innså at jeg aldri kunne bli så god i virkeligheten som på Nintendo. Trist historie.

 

Tror PES-spillene også har gjort meg mer interessert i fotball. Har nå mye større glede av å se kamper som nøytral tilskuer. Kan sikkert skyldes mye annet og, men så mye PES som jeg har spilt etter hvert vil det ikke overraske meg at det har satt sitt preg på meg. Tenker i allefall i PES-mønster når jeg ser kamper like etter jeg har spillt. "X nå....og Y! Y da mann!"

 

Har følelsen av at jeg ikke er den eneste som har blitt pittelitt ekstra interessert i rally etter diverse rally-spill.

Lenke til kommentar

TWPGAT 2005 (fin fin forkortelse) fikk jeg til jul året før. Ble sittende å se på spillet og tenkte "Neste år ønsker jeg meg penger eller gavekort" og spillet ble liggende å støve ned. Par måneder senere finner jeg det igjen og uten å ha noe bedre å gjøre bestemmer jeg meg for å gi det en kjangse. Det neste måneden ble brukte jeg på å sitte foran Playstation og jublet hver gang jeg klarte å havne på minussiden. Spiller nå fortsatt TWPGAT nå og da og har et handicap på -23. Vurderer å teste ut golf til våren.

Lenke til kommentar

Da var PGA07 til wii kjøpt inn, har prøvd det i vel 10 min og må si at det var virkelig morro. Jeg likte golf til wii sports godt, men TW gir en mye bedre simulator følelse, har kan du slice og hooke, vinkelen du holder wii remoten påvirker slaget osv, kjempe mojjo ^^. Gleder meg til neste voerspiel med gutta allerede hehe

Lenke til kommentar

JA!

 

Så et par etapper av Tour de France på tv for nå 4 år siden. Samtidig så jeg at det var et spill kalt Cycling Manager. Fram til da så jeg på sykling som antageligvis den kjipest idretten i verden. Spilte gjennom noen sesonger og ble helt solgt. Lærte meg alle navn og lag osv.. Siden har vært en stor sykkelfan. Ser alt som går (Paris - Nice nå sist), men gleder meg hvert år mest til sommer'n, med TdF på en skjerm og nyeste PCM på en annen!

 

Riktignok ikke begynt å sykle selv, da spiller jeg heller fotball!

Lenke til kommentar

Skal definitivt gå til innkjøp av Tiger Woods til Wii. Har spilt golf i en god stund (har en liten pause nå til tross for nyinnkjøpte køller til nesten 10 000,- i fjor :!: ) og spiller på hdc 3-4. Spørsmålet er bare om slike spill kommer til å ødelegge for matematikken og kjemien ved NTNU. :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg spilte Tiger woods 2002 på playstation da jeg var i militæret. (TW 2007 på pc er en heeelt annen opplevelse, men men...) Etter en stund forstod jeg reglene, og fant ut at det er et ganske tøft spill! Stakk på driving rangen et par ganger, og da var jeg frelst! Gikk vel en uke, så hadde jeg anskaffet meg et greit golfsett. Spiller jevnt også i år, og skal prøve å ta meg tid til å ta grøntkort. Fikk frelst en kompis i samme slengen, så jeg slipper å spille alene! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...