Gå til innhold

Slik blir The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg til det fortsatt tåpelige navnet, men vi skal vel ikke ta opp det en gang til.

Jeg har sagt det før, og gjentar gjerne - navnet vet jeg at det er mange som vil rynke på nesa over, og det er bare slik det er. Det vil alltid være sånn, men jeg håper at de som ikke liker navnet kan se bak det og faktisk like det vi skal levere.

 

Jeg har i hvertfall den innstillingen at jeg er mer fokusert på hva jeg får, enn hva det heter.

Lenke til kommentar
Jeg BER om navneskifte!

8008256[/snapback]

 

Navnet fungerer fint det, og betyr uansett ingenting så lenge selve arrangementet er bra.

 

Kunne tenkt meg å dra, men hørtes kjipt ut med en dag mindre :/ Tror ikke jeg gidder reise helt fra tromsø om det ikke begynner før torsdag. På TG flyr jo dagene selv om det begynner på onsdag :)

Lenke til kommentar

Hm, titter litt.. Er vel ikke lov til og ha LAN i vallhall? Veldig viktig å sjekke ut dette Espen. (Med brannvesnet )

 

OL'04 var det som ikke fikk lov til å bruke hallen av brannvesnet, pga lang avstand til brannstasjon + dårlig med rømningsveier. Lanet ble nesten stengt på dagen, men fikk lov til å holde seg ut uken.

Lenke til kommentar
"samme tid som ifjor"....høres ut som om jeg ikke kan i år heller da, kjipt opplegg med at man skal ha høstferie i forskjellige uker....

8011485[/snapback]

Helt enig!

 

Det er utrolig dumt og irriterende at det ikke blir lagt opp for oss med høstferie i den perioden der LAN'et er ferdig/ikke begynnt. :(

 

Jeg har så lyst!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...