Gå til innhold

Billigere GeForce 8800 i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Men det er jo et supert kort til å spille i lavere oppløsninger med.

7924643[/snapback]

 

:ohmy: ....tror nok høy oppløsning ikke er stort problem her, du må sluttet og drikke gjæra saft så tidlig på morran :p ...lol...

7924674[/snapback]

 

Kjører 1920x1200 med min 24". Tror nok det var verdt pengene for en 8800GTS med 640MB minne for 3500,- for en måned siden.

Lenke til kommentar
  Men det er jo et supert kort til å spille i lavere oppløsninger med.

7924643[/snapback]

 

:ohmy: ....tror nok høy oppløsning ikke er stort problem her, du må sluttet og drikke gjæra saft så tidlig på morran :p ...lol...

7924674[/snapback]

 

Hva er det du snakker om? Se på Company of Heroes-testen i testen som linkes til i artikkelen? :roll:

 

Det er et spill som reflekterer litt av det som forventes av grafikk i framtiden.

 

Og jeg snakker om oppløsninger lavere enn 1600x1200 og over, som mange ofte spiller med i dag, siden skjermene deres som ofeste har det som native.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Joda, ta det med ro,bare tulla med deg. :)

 

Og vi vet jo hva drivere også gjør for grafikkort, optimalisering er en ting som tar tid.

Men det blir et populært kort med den prisen. Venter på Crysis :cool:

 

EDIT: Pr. i dag sitter de fleste av oss på en 19" lcd med 1280 x 1024. Må karnsje plukke frem 19"crt for å få fullt utbytte av disse nye kortene,jeg har ingen planer om en ny 24"lcd med det første,hvor mange har det?

 

Karnsje nå med neste gen grafikkort prisene på større lcd skjermer også vil synke.

Endret av Nassuz
Lenke til kommentar

må huske at kortet ÅPNER 2700,- blir nok og ramle en del ganske kjapt tenker jeg. spesiellt når de Leadtek 640mb korta kommer på lager til 2900,-

 

2 slike kort i sli vill gi en latterlig ytelse for passe mye penger når prisene har stabilisert seg

 

 

 

 

HW:meget fint at dere har spesifisert 320mb utgava i prisguden :)

Lenke til kommentar
Kan man trygt si at dette kortet er bedre en Geforce 7900GTX hvis vi ser bort ifra DX10?  :hmm:

7926143[/snapback]

 

Bedre i lave oppløsninger ja,men sett opp oppløsningen litt så drar 7900gtx forbi. Sikkert greit for de med 19" lcd ja,men kjedelig hvis man kjøper seg større skjerm da,så er man limitert av gfx kortet.

 

Ser ikke noen grunn til å kjøpe 320mb versionen fremfor 640mb versionen, men igjen, kommer ann på oppløsning man spiller i. Spiller alt i 1680x1050 jeg nå med mitt 8800gts :D

 

Jeg har planer om en 24" lcd om ikke så veldig lenge, jeg er nok ikke den eneste,da disse skjermene blir billigere hele tiden. 20.1" ws begynner å bli lite.

Lenke til kommentar
Dette kortet er jo glimmrende for de som har andre ting å bruke pengene på enn bare hardware.

Har i dag ett 7900gt kort som jeg er meget fornøyd med (670-1900), tenkte jeg skulle kjøpe ett til nå snart, men det har jo steget i pris :(  så det er meget mulig at det blir ett 8800 320mb og blodklokke det istedet :!:

7931790[/snapback]

 

 

 

leste en review at det gjør 700 på gpu :)

Lenke til kommentar
Dette kortet er jo glimmrende for de som har andre ting å bruke pengene på enn bare hardware.

Har i dag ett 7900gt kort som jeg er meget fornøyd med (670-1900), tenkte jeg skulle kjøpe ett til nå snart, men det har jo steget i pris :(  så det er meget mulig at det blir ett 8800 320mb og blodklokke det istedet :!:

7931790[/snapback]

 

 

 

leste en review at det gjør 700 på gpu :)

7932513[/snapback]

 

WOW! (og da mener jeg ikke World of Warcraft :p )

 

Det er jo helt sinnsykt :dribble: må ha det..bare må ha det :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...