Gå til innhold

Omtale av Lost Planet: Extreme Conditions (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konklusjon

Lost Planet: Extreme Conditions er utan tvil eit svært underhaldande spel. Det inneheld ei kald, men innbydande verd, og er direkte smellvakkert. Visse ting kunne nok uansett ha vore forandra på for å gjere spelet litt meir brukarvenleg. Om du slapp å bli slått i bakken gjentatte gongar av rakettar som susar din veg, eller hadde litt større friheit med kvar du vil sikte, ville nok ein del unødig frustrasjon ha vore unngått. Om ein ser bort frå desse to detaljane, gjenstår eit velpolert og engasjerande spel som gir Xbox 360 publikumet enda litt meir solid action frå Capcom. Lengtar du etter litt kalde – og store sjefskampar – er Lost Planet: Extreme Conditions ikkje til å kome utanom.

 

Helt enig med deg, men ville gitt spillet 8

Det som er viktig er å stille inn sensitiviteten opp til maks (8) så blir sikte veldig bra

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
sliter så evig med boss nr 3 eller 4..den bia eller hva jeg skal kalle det. :O evig irriterende greie. får den ned på 20% helse, så tar den helt av og bomber meg sønder og sammen, umulig å reise seg opp og helsa tar slutt. bah..

7736395[/snapback]

Nr. 3 er vel den brune VS'n. :hmm: Den du snakker om? (Har ikke kommet til nr. 4 enda :p)

Lenke til kommentar
sliter så evig med boss nr 3 eller 4..den bia eller hva jeg skal kalle det. :O evig irriterende greie. får den ned på 20% helse, så tar den helt av og bomber meg sønder og sammen, umulig å reise seg opp og helsa tar slutt. bah..

7736395[/snapback]

 

Er greit å søke litt ly bak den knausen på midten der. Spesielt når monsteret stuper mot deg. Står du bak knausen krasjer han rett i fronten der. Ellers gjelder det å komme seg fort som faen til neste VS når den første går sønder. Slet litt med denne bossen jeg også, men klarte jæveln tidligere i dag :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Og husk å skyt de eksploderende tingende hun sender på deg, små...kamikazee bier eller noe :p

7737868[/snapback]

Kamikaze-bier? Hva slags boss snakker dere om? O_o

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...