Gå til innhold

Årets administrator/moderator 2006

Hvem mener du fortjener tittelen?  

108 stemmer

1. 1. Hvem mener du fortjener tittelen?

• Dotten
      26
    • Simen1
      44
    • Tom Waits For Alice
      38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innledende runde er ferdig, tre står igjen. Gi din stemme og måtte forumgudene være med dere alle :)

Kandidatene er;

Undertegnede (Dotten for de litt trege), som ble moderator i 2005. Så har vi TWFA som først ble moderator i 2004, hvor han dessverre trakk seg noen måneder senere. Heldigvis kom han tilbake i 2006 til stor glede. Simen1 har vært her siden tidenes morgen og er en av de største resursene som er å finne på forumet, i fjor ble han også Community Manager.

På de to nærmeste plassene etter de tre finalistene finner vi Jarmo (9,16%) og Psilocybe (8,02%).

Tirsdag kveld (16. januar) avsluttes finalen.

--->DISKUSJON.NO AWARDS<---

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skulle ønske Psilocybe kunne vinni jeg, liker deg best jeg, selvom jeg ikke er så aktiv enda ser jeg en av forumene dine og du er veldig opp for de i pircing/ tatto inleget ditt. vis du leser dette så stå på skulle ønske dette ble deg

Skrevet

Dotten:

user posted image

TWFA

Ukjent

Simen1:

user posted image

Hentet fra bildetråden. :wee:

Seriøst så aner jeg ikke hvordan den eminente Simen1 ser ut :)

Edit: Bilde av Jarmo fjernet av åpenbare grunner :D

Simen1;

user posted image

Skrevet
Nå er jo ikke Jarmo nominert..! twfa derimot.. :)

7702638[/snapback]

Ja hva faen er det jeg driver med :wee:

TWFA har jeg sett bilde av men har det ikke lenger.

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Nå er jo ikke Jarmo nominert..! twfa derimot.. :)

7702638[/snapback]

Ja hva faen er det jeg driver med :wee:

TWFA har jeg sett bilde av men har det ikke lenger.

7702678[/snapback]

Nei gudene vet hva du driver på med :) Var borti et bilde av gamlingen her om dagen, lurer på at det var i en eller annen sinnsvak bildetråd opprettet av vår egen Tour de France-kandidat... :D

På tross av at du ser normal ut så fikk du likevel denne tullebukkens stemme.

Skrevet
Jeg nekter å stemme siden jeg ikke har mulighet til å vinne.  Jeg tror denne konkurransen er rigget!  :mad:

:tease:

7704885[/snapback]

Dakkar :roll:

Vel du får trøste deg med at de sikkert har rigget hele greia fordi de ikke hadde mulighet til å vinne hvis du var med :!:

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Jeg nekter å stemme siden jeg ikke har mulighet til å vinne.  Jeg tror denne konkurransen er rigget!  :mad:

:tease:

7704885[/snapback]

Ja enig med deg, og la frustrasjonen gå ut over T Solberg :w00t: Tving han til og gå med dine truser foreslår jeg :ph34r: Hvis du trenger flere tips så PM a certified penclicase :thumbup:

Skrevet
Vel du får trøste deg med at de sikkert har rigget hele greia fordi de ikke hadde mulighet til å vinne hvis du var med  :!:

7705149[/snapback]

Ja, det må være derfor! :p Jeg stemte forresten på TWFA :) De eldste er eldst!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...