Gå til innhold

Årets administrator/moderator 2006


Hvem mener du fortjener tittelen?  

108 stemmer

  1. 1. Hvem mener du fortjener tittelen?

    • Dotten
      26
    • Simen1
      44
    • Tom Waits For Alice
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Merkelig at en slik tilsynelatende sjarmerende mann kan være så nådeløs :whistle:

 

Orresnei kan ikke påstå at han er adoptert, og søke erstatning på det grunnlaget, og er det en støvsuger TWFA rider på det første bildet? :p

 

Helt enig i at og velge mellom tre staute karer blir litt feil. Skulle vært plass til tre stykker øverst på podiet.

Lenke til kommentar
Orresnei kan ikke påstå at han er adoptert, og søke erstatning på det grunnlaget, og er det en støvsuger TWFA rider på det første bildet? :p

7710338[/snapback]

Det bildet er fra Harley-museet i Sturgis, South Dakota, hjembyen til verdens største motorsykkelrally. Sykkelen er dog ikke en Harley, men en custombygget chopper.

 

Å poste bilde av Ødegaard i Vigelandsanlegget på en solskinnsdag er ikke pent gjort mot en utvandret Oslogutt som nå har lidd seg gjennom nesten 80 dager med regn her i Bergen...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Orresnei kan ikke påstå at han er adoptert, og søke erstatning på det grunnlaget, og er det en støvsuger TWFA rider på det første bildet? :p

7710338[/snapback]

Det bildet er fra Harley-museet i Sturgis, South Dakota, hjembyen til verdens største motorsykkelrally. Sykkelen er dog ikke en Harley, men en custombygget chopper.

 

Å poste bilde av Ødegaard i Vigelandsanlegget på en solskinnsdag er ikke pent gjort mot en utvandret Oslogutt som nå har lidd seg gjennom nesten 80 dager med regn her i Bergen...

 

Geir :)

7714057[/snapback]

 

Hehe nasty ol LarsP....cant live with him and cant seem to find space enough for him in the garden... :ph34r: Well deep down under of course, app. 6 feet. :yes:

Lenke til kommentar

Å poste bilde av Ødegaard i Vigelandsanlegget på en solskinnsdag er ikke pent gjort mot en utvandret Oslogutt som nå har lidd seg gjennom nesten 80 dager med regn her i Bergen...

 

Geir :)

7714057[/snapback]

 

Lidd? Vi lider ikke lenger, nå er det kun 100 dager som gjelder :w00t:

 

Hva pokker skal vi med sol, når vi kan skryte på oss 80 dager med regn? Vi har i hvert fall noe å vise til :ermm:

 

Er faktisk sol her nå, selv om det sluddet for et par timer siden

Lenke til kommentar

Jeg er enig med deg Dotten. Dere burde heller satse på å slå rekorder, enn å ha solskinn. Er en skam at Bergen ikke har hatt 100 dager regn allerede. Litt regn må du tåle twfa, er forebyggende mot solstikk har jeg hørt.

 

Når det gjelder avstemmingen her var jeg grådig usikker, dere er alle tre flotte moderatorer (jaja, jeg vet at Simen1 er admin, men i denne sammenheng går han for en mod). Jeg har stemt, men jeg velger å ikke kunngjøre hvem min stemme gikk til. Alle tre hadde fortjent den. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mener og se samme tendens i denne avstemningen som i nomineringen. Simen1 fikk en haug med stemmer i begynnelsen, men så tørket det ut og fossilene dampet forsiktig opp på siden av hingsten, for så å ride seiersikkert i fra ridende på mer eller mindre støvsugerliknende mopeder, og i tillegg har jeg nå fått bekreftet at luntetravet blir gjort uten hjelm. :hmm:

Lenke til kommentar

Simen1 er i en klasse for seg og det er ikke rart. Han er en utrolig ressurs.

 

Å i det hele tatt havne sammen med TWFA og Simen1 her er smigrendes og kan jo ikke annet enn å takke for stemmene. Selv syntes jeg både Jankee, Psilocybe, am3k, b-real og ikke minst Jarmo fortjener plassen minst like mye. Hadde brukerne hatt tilgangen til å se hvor mange modereringer de gutta faktisk har foretatt seg skjønner man fort hvorfor det bare er å bøye seg i støvet for innsatsen man legger i forumet.

 

Edit: Den får sluttdato kveldstid den 16. januar, på lik linje med året OT-Baren bruker. Så de som nøler får stemme ivei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...