Gå til innhold

For noen priser på WOW Burning Crusade !

Er det for dyrt med 1000 kroner for Collector Edition?  

354 stemmer

1. 1. Er det for dyrt med 1000 kroner for Collector Edition?

• Ja
      284
    • Nei
      69

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en "nyhets mail" fra Gamezone idag og der selger de Burning crusade for 270,- greit nok tenkte jeg, men så reklamerte de også til Collectors Edition til 1000,- og da følte jeg for å :sick: (spy/kaste opp) når jeg så prisen ....

Hvem gidder å bruke så mye på det da du uansett bare kommer til å bruke spillet ikke alt det andre som følger med ...

Har mange collector Edition selv jeg men de har maks kostet 400,- så 1000,- er litt vel mye og man bruker som sagt bare spillet ...

Synes dere det er fo dyrt ?

Tipper at de tar opp prisen så mye fordi det er et populært spill men 1000,- er litt vel drøyt !

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan ikke si jeg har spilt WoW, men hørtes kanskje litt drøyt ut.

Man får jo med en del ekstra, men hva man skal med "trading card game" skjønner jeg ikke. map på musematte er vel ikke det dummeste da. Det og sånn pet greie er vel det jeg ville hatt. ;)

Endret av Q_Tarantino
Skrevet (endret)

Joa men skal man først betale 1000,- pluss 100,- månden så blir det ganske så dyrt !

Kanskje ikke for dere med fast intekt, men for oss som fredeles bor hjemme uten jobb så kan det være det !

Kunne iværtfall fått neon månder gratis for den prisen !

Takker for poll Siddis

Endret av The Ghost
Skrevet
Joa men skal man først betale 1000,- pluss 100,- månden så blir det ganske så dyrt !

Kanskje ikke for dere med fast intekt, men for oss som fredeles bor hjemme uten jobb så kan det være det !

Kunne iværtfall fått neon månder gratis for den prisen !

Takker for poll Siddis

7656106[/snapback]

Er heller ingen som tvinger deg til å kjøpe CE.

Skrevet

Som sagt, det kommer jo helt an på hva de stapper oppi eska. Hvis det bare er snakk om noen behind the scenes-greier, er 1000,- alt for mye. Regner med at de kommer til å legge med noen koder for noe utstyr/våpen man kan bruke i spillet, og ikke kan skaffe på noen andre måter - slik er man jo sikret et par millioner solgte med én gang :D

Skrevet (endret)

Butikken setter selv prisen på boksen, Blizzard har lite med det å gjøre...

Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe CE... :roll:

edit: blizzard er ikke så dumme at de gir FORDELER til noen som kjøper CE eller andre out of game ting. Det blir med det estetiske. Du får forresten med en "netherwhelp" non-combat pet.

men ja 1000kr er litt stivt.. Da stikker du til en annen butikk og ser om de har priset det litt billigere.. som sagt, det er 100% opp til butikken hva de velger å ta for eska..

Endret av MrLee
Skrevet

Inneholder:

-Spillet på CD-ROM og DVD

-Behind the scenes DVD

-The Art of World of Warcraft: The Burning Crusade

-Eksklusiv in-game pet: Netherwelp

-2stk World of Warcraft Tradig Card game starter packs + 3stk tournament legal eksklusive kort

-Map of Outland Mousepad

-The Burning Crusade Soundtrack på CD

Skrevet
Butikken setter selv prisen på boksen, Blizzard har lite med det å gjøre...

Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe CE... :roll:

edit: blizzard er ikke så dumme at de gir FORDELER til noen som kjøper CE eller andre out of game ting. Det blir med det estetiske. Du får forresten med en "netherwhelp" non-combat pet.

men ja 1000kr er litt stivt.. Da stikker du til en annen butikk og ser om de har priset det litt billigere.. som sagt, det er 100% opp til butikken hva de velger å ta for eska..

7656129[/snapback]

En lik pakke så jeg på en eller annen side for 600kr

Skrevet (endret)

Her finner jeg ikke collector edition rart ....

Billigste vanlig er tydligvis 250,- i norge

LINK

Skal skjekke gamer nå

Jepp de har den på platekompaniet til 600,- men der er den "utsolgt" på forhondbestillingen !!

Endret av The Ghost
Skrevet
Nei, hvorfor det? Så lenge man kan få tak i akkurat det samme spillet til en helt annen pris, kan vel samlerpakka koste hva den vil.

7656373[/snapback]

Fordi det sikkert er noen som har lyst på collector edition !

Skrevet (endret)
Nei, hvorfor det? Så lenge man kan få tak i akkurat det samme spillet til en helt annen pris, kan vel samlerpakka koste hva den vil.

7656373[/snapback]

Akkurat!

EDIT: Har de så fryktelig lyst på collectior's edition så får de kjøpe den, syns de det blir for dyrt får de la vær.

Endret av Flaringo
Skrevet

7656373[/snapback]

Fordi det sikkert er noen som har lyst på collector edition !

7656805[/snapback]

Ja, og de får punge ut. Har man ikke råd, må man nesten bare finne seg i det og glede seg til man får egen fast inntekt eller rikere/mer spandable foreldre.

Skrevet
Ja, og de får punge ut. Har man ikke råd, må man nesten bare finne seg i det og glede seg til man får egen fast inntekt eller rikere/mer spandable foreldre.

7656910[/snapback]

Nope mamma å pappa hadde aldri gitt meg 1000,- for et spill nei ....

Uansett synes jeg WOW er dårlig ble bare skjokert over prisen thats it !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...