Gå til innhold

Dine konsertbilder, les regler! 56k warning!


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en tråd der vi kunne poste bilder av konserter vi har vært på.

 

Jeg syntes det er vanskelig å finne gode konsertbilder, kanskje fler som syntes det, og da kan vi like godt lage en tråd her der vi kan poste våre egne.

 

Alle konserter fra VG lista top 20 - Amerikanske gospelkor er lov å poste! Post det dere har.

Ikke post bilder større enn 800 x 600 rett i posten, da blir tråden uryddig. Hvis bildet/bildene dine er større, legg til som vedlegg, eller bli medlem på en av hostesidene under, hvis du ikke er medlem fra før av.

 

Du må selvfølgelig si hvilken konsert det var, og hva du syntes om den!

 

Og du skal selvfølgelig ikke poste bilder du har bare har funnet. Men det er lov å poste bilder som andre har tatt, så lenge du var på konserten selv.

 

Hvis ikke du er medlem på noen bildehostsider, kan du melde deg inn på en av disse:

Imageshack

PhotoBucket

 

Jeg har dessverre ingen bilder selv (foreløpig), men slenger på med noen når jeg får inn noen! ;)

 

-

Martin-sama

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Kaizers på roskilde i sommer..:)

Dette var de eneste to bildene jeg tok av de, tok ellers noen ganske tvilsomme bilder av folk i publikum som jeg velger og ikke poste.. :)

Edit: gjorde bildene LITT mindre, trodde ikke de ville bli så store på forumet her.

img9610vp1.jpg

img9614uw6.jpg

Endret av knert
Lenke til kommentar

Legger inn et bilde av meg selv og en kompis. Det er hvordan vi så ut etter Audioslave konserten på Quart 05. Hovedgrunnen til av vi tok så av var nok når de spilte Killing In The Name og Bulls On Parade ( Rage Against The Machine)

 

Og nå er jo vi så heldige at vi skal til USA om ca 2 måneder å se RATM live :):):):)

Lenke til kommentar

Legger inn et bilde av meg selv og en kompis. Det er hvordan vi så ut etter Audioslave konserten på Quart 05. Hovedgrunnen til av vi tok så av var nok når de spilte Killing In The Name og Bulls On Parade ( Rage Against The Machine)

 

Og nå er jo vi så heldige at vi skal til USA om ca 2 måneder å se RATM live :):):):)

post-121209-1170594251_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har da noen bilder jeg óg ^^,

 

Turboneger - Union Scene i Drammen 27. mai 2006

Bra konsert. Turnoneger var vel litt forsinka, men når de først kom tok det bra av :wee: Ganske dårlige bilder, dessverre >.< Mobilkamera.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bilde-0153.jpg

Bilde-0151.jpg

Bilde-0154.jpg

 

Iron Maiden - Valhall 21. november 2006

Absolutt bra konsert. Kunne spilt litt mindre fra nyeste albumet for min del, men gåsehuden da de begynte på Fear of the Dark overgikk det meste.

Mobilbilder derfra óg. Litt små, dessverre.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

DSC00682.jpg

DSC00681.jpg

DSC00678.jpg

DSC00677.jpg

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om noen har noen konsertbilder fra Kaizers Orchestra dem kunne delt med folket.

Stod atme en kar som hadde et flott kamera når Kaizers spilte i Harstad, i 2006. Håper han er på forumet å legger ut noe her :)

7682897[/snapback]

 

kaizers-bilder finner du i mengder på drmowinckel.com,her er noen fra harstad-konsert. bildene til paal audestad er aller kulest, men det blir kanskje litt mer profft enn hva tråden spør etter...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...