Gå til innhold

Kill Bill - The Movie på DVD


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg trenger hjelp. Jeg har holdt meg unna samtlige utgaver av Kill Bill, begge volumene, i påvente av Kill Bill - the full length feature. Jeg vil ikke ha en oppstykket versjon, jeg vil ha hele filmen slik Tarantino tiltenkte den, usensurert og sammenklippet på i en heftig DVD-utgave. Jeg er klar over at det finnes noe slikt i Asia, men jeg ønsker en europeisk eller amerikansk versjon.

 

En slik DVD-utgave er et must for undertegnede og som en gjennomsnittlig DVD-kjøper, trenger jeg den litt mer avanserte garde til å hjelpe meg i søken på den ultimate Kill Bill-DVD.

 

Diskusjon.no > Kultur > Film: Hjelp meg i å hjelpe en hel forumdel av filmelskere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er klar over at det finnes noe slikt i Asia, men jeg ønsker en europeisk eller amerikansk versjon.

Har du, eller noen andre, en link til denne utgaven?

7568486[/snapback]

 

Jeg vet at Scarface^ har. Kjenner jeg ham rett, og det tror jeg at jeg gjør, titter han nok innom her i løpet av dagen. Han går i hvertfall ikke rundt juletreet og synger om Jesus. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det bare meg som synes slosscenen i svart-hvitt faktisk er mer estetisk og vakker?

7573404[/snapback]

 

Det vet vel de færreste av oss ettersom fargeversjonen ikke finnes i landet.

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp. Jeg har holdt meg unna samtlige utgaver av Kill Bill, begge volumene, i påvente av Kill Bill - the full length feature. Jeg vil ikke ha en oppstykket versjon, jeg vil ha hele filmen slik Tarantino tiltenkte den, usensurert og sammenklippet på i en heftig DVD-utgave. Jeg er klar over at det finnes noe slikt i Asia, men jeg ønsker en europeisk eller amerikansk versjon.

 

En slik DVD-utgave er et must for undertegnede og som en gjennomsnittlig DVD-kjøper, trenger jeg den litt mer avanserte garde til å hjelpe meg i søken på den ultimate Kill Bill-DVD.

 

Diskusjon.no > Kultur > Film: Hjelp meg i å hjelpe en hel forumdel av filmelskere!

7568456[/snapback]

 

Leste et intervju med Quentin for en måned siden, han holder på med å lage en full-length versjon som kommer på kino og DVD i Europa i løpet av 2007.

 

Edit: Forresten er begge Kill Bill-filmene et must-have.

 

/shizz

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
stemmer det at den asiatiske utgaven er enda blodigere enn den som gikk på kino?

7631787[/snapback]

Såvidt jeg har forstått stemmer det ja. Her er en liten quote fra en ebay selger jeg fant:

This is the Japanese Uncut edition of Kill Bill. It basically has a few more limbs being hacked off, has a few more blood sprays but most importantly has no black and white segment, the entire film is all in glorious colour.

 

Det var da Volume 1 han solgte...

Lenke til kommentar
stemmer det at den asiatiske utgaven er enda blodigere enn den som gikk på kino?

7631787[/snapback]

Nå har ikke jeg fulgt særlig med i hvilke utgaver som eventuelt har kommet ut rundt i Asia etter de respektive første dvd-utgivelser, men i hvert fall opprinnelig var det på dvd kun den japanske utgivelsen som var i farger og med noe mer vold&blod&gørr (selv om denne utgaven ble vist på kino i flere asiatiske land).

 

Forøvrig, som nevnt for en stund siden i DVD på tilbud-tråden, disse japanske utgivelsene er på direkte latterlig billig salg hos CD Japan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...