Gå til innhold

Nominering "Årets beste trailer"


Anbefalte innlegg

2006 går mot slutten, og i den forbindelse tenkte vi at det ville vere på plass med nokre kåringar.

 

Vi får stadig raskare Internettilgong. Som følgje av dette blir stadig fleire trailarar frå kommande spel lagt ut på Internett. Det kjem gjerne både tre og fem trailarar før eit spel nærmar seg butikkhyllene. Nokon får hjarte til å pumpe raskare og utgjevingsdatoen kan ikkje kome raskt nok, medan andre bekrefter skepsisen du hadde til spelet. Det er ingen tvil om at trailarar spelet ein sentral rolle for dei spelfrelste. I denne tråden ønskjer vi forslag til kva for ein trailar som festa seg på di netthinne.

 

Reglane er som følgjer:

Kvar brukar kan nominere ein trailer.

Gi ein kort begrunning for nommineringa di.

Traileren må vere frå 2006.

 

Nomineringa vil vare fram til 31.12. Deretter vil det bli satt opp ei avstemming.

 

Lykke til med nomineringa. :)

 

Dei nominerte til no er:

Trailaren til World of Warcraft: The Burning Crusade.

Gears of War traileren med Gary Jules - Mad World.

Traileren til Halo 3.

Rayman Raving Rabbids sine "Scientific Facts".

Traileren til Alan Wake.

Traileren for Final Fantasy Versus XIII

Warhammer Mark of Chaos intro traileren

Metal Gear Solid official trailer 2 (extended)

Battlefield 2142 traileren

portal traileren

Halo Wars traileren

Tomb Raider: Anniversary Edition traileren

ET: Quake wars traileren

Team Fortress 2 traileren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

World of Warcraft: The Burning Crusade vil jeg nominere fordi jeg rett og slett synes det er den beste traileren jeg har sett i 2006. Du får følelsen av å oppleve noe nytt og spennende i WoW. Den er tøff og actionfylt og den får deg virkelig til å få lyst til å spille The Burning Crusade.

Om du ikke har sett den kan du laste den ned her: http://www.wow-europe.com/en/downloads/

Lenke til kommentar

Jeg nominerer Final Fantasy Versus XIII.

 

Mye av grunnen til at jeg likte denne så godt er at helt siden E3 når vi først fikk høre om FF V XIII, så fikk vi bare bilder, og ingen trailer. Da denne traileren kom for en drøy måned siden, så viste den at vi har mye å glede oss til.

 

Traileren er stemingsfylt, klarer å informere for spillet uten å spoile og viser oss hva vi har å vente.

 

Se traileren for Final Fantasy Versus XIII her.

Lenke til kommentar

jeg nominerer Metal Gear Solid official trailer 2 (extended).

 

Hido Kojima har satt en helt ny standard for filmatiske spill med metal gear serien sin.

med metal gear 4 har han også gått above and beond med trailerene sine, som nesten kan kan regnes som kortfilmer, i hvert fall den første. jeg nominerer trailer 2 fordi den har alt man kan forvente av en trailer. action, stemning, musikk, avsløringer og mange ubesvarte spørsmål. kickass

 

http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/vids_1.html

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...