Gå til innhold

Mount & Blade når versjon 0.802 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, spillet har blitt bedre på mange punkter etter at 0.800-versjonene kom ut, men egentlig foretrekker jeg 0.752, fordi 0.800-versjonene har så mange CTD-problemer og lignende bugs (folk som forsvinner, ting du ikke får selv om du skal få dem, osv).

 

Det bør nevnes at M&B blir dyrere og dyrere etter hvert, så de som er interessert i spillet bør skaffe det raskest mulig. Maks-prisen kommer til å bli $29. Nå koster spillet $18.

Lenke til kommentar
Ja, spillet har blitt bedre på mange punkter etter at 0.800-versjonene kom ut, men egentlig foretrekker jeg 0.752, fordi 0.800-versjonene har så mange CTD-problemer og lignende bugs (folk som forsvinner, ting du ikke får selv om du skal få dem, osv).

 

Det bør nevnes at M&B blir dyrere og dyrere etter hvert, så de som er interessert i spillet bør skaffe det raskest mulig. Maks-prisen kommer til å bli $29. Nå koster spillet $18.

7400801[/snapback]

 

har ikke hatt en eneste crash etter jeg installerte 0.8002

Lenke til kommentar

Det hadde jeg. Ikke etter et endt slag, men bare midt i spillet, i world-map tror jeg det var.

 

Blackadder: nei, det finnes ingen mods som støtter 0.802 enda. DU får ta til takke med vanilla til de oppdaterer modifikasjonene så de blir kompitable med spillet.

 

Forresten kjempeirriterende at man må holde på å starte på nytt for hver lille patch som kommer! :hrm:

Lenke til kommentar
det er et par moder jeg venter på blant annet The Perennial Nuisance, som skal komme snart, mangler bare 4 models

7401250[/snapback]

 

StoryMod er også et must, da. Mye bedre enn vanilla. Litt teit at folkene bak M&B ikke bruker småmodifikasjonene som har blitt inkludert i StoryMod (ArenaMod, Dalicia-landskapet, de sammenhengende oppdragene, etc).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

er et rollespill der du du kan spille som riddeer osv. så kan du får store hærer med deg og slåss fra hesteryggen i semi store slag til store slag med moder. veldig gøy å ri gjennom er stor mengde folk med hesten din. eller fyre av en pil rett i hode på noen mens du rir av gårde.

 

dette er et "realistisk" rolle spill uten magi ect.

 

tenk deg medieval total war bare i tirdperson

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Det går rykter om at folkene bak spillet skal prøve seg på en online-funksjon etter hvert. Det er i allefall høyt ønsket av community'et.

 

Gunfreak, det må jo også nevnes at du ikke MÅ kjempe. Du raver jo rundt i det verdenskartet fra by til by, hvor du kan gjøre små oppdrag for handelsfolk, kjøpe og selge ting, bli med i en av de to store faksjonene, ta over borger, etc. Du må selvsagt ikke tilbringe all tid på hesteryggen. Om du vil, kan du like så godt gå også, og når du går opp i level, får du, som i alle andre rollespill, nye poeng som du kan dele ut til karakteren din (for å bli sterkere, få mer HP, mulighet til å ri bedre hester, skyte med bedre buer, løfte tyngre sverd og økser, ha flere folk med deg, få bedre priser når du kjøper og selger ting, osv).

 

Spillet er svært så omfattende allerede, og det oppdateres hele tiden. Det er kort tid siden 0.800-versjonen kom, men siden den var nokså buggete, har det allerede kommet tre patcher (0.803 er nyeste) på rekordtid for å fikse det som var problematisk, og samtidig inkluderer en del nye småting.

 

Dessuten finnes det dusinvis av små og store mods, noen som endrer småting som antall folk som kan delta i et slag samtidig, mens andre mods er store, og inkluderer nye områder, units, faksjoner, våpen, oppdrag, osv. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...