Gå til innhold

Kulturo: Peter Jackson ute av "Hobbiten"-prosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er meget trist. Peter Jackson gjorde en veldig god jobb med Ringenes Herre, og det er tragisk at New Line Cinema opptrer på dette viset. Ingen kan lage "Hobbiten" som Peter Jackson kunne gjort, og jeg tror det er meget negativt.

 

Jeg lurer forresten på hvilket parti skuespillere som spilte i de orginale Ringenes Herre -filmene, som helst bør være med i "Hobbiten" (som f.eks han som spiller Elrond), er på.

Lenke til kommentar
Ingen kan lage "Hobbiten" som Peter Jackson kunne gjort, og jeg tror det er meget negativt.

Derfor syns eg det er litt fint at det blir nokon andre som lagar denne filmen. Vi har sett korleis Jackson tolker Tolkien sitt univers, så no er det kanskje på tide og sjå korleis nokon andre vil gjere det. Eg fryktar at filmen ville bli for lik LOTR filmane om det er dei same folka som laga den. Forandring fryder. :)

 

Det er mange dyktige folk som sikkert kan gjere Hobbiten til ein god film. Så lenge dei får tid på seg, og ikkje må skynde seg for å tene mest mogleg pengar.

Lenke til kommentar

Å lage en fim som hobbiten og få den til å virke troverdig for publikum krever en noe annet en en ordinær blockbuster regisør. Det har tidligere vært laget mange filmer i eventyr kategorien og de aller fleste har floppet eller endt opp som "vomfyll" på kabeltvkanalene, tror ikke personen på kameraet på det han lager så kan en heller ikke forvente at publikum vil gjøre det.

Lenke til kommentar

Oi, det ville i så fall være gode nyheter om det stemmer og Peter Jackson fortsatt vil og kan. Men det er jo ingenting som bekrefter det enda, så vi får vel vente på noe mer offisiellt. Vi får forøvrig håpe at alle ber til Gandalv om at PJ skal regissere ;)

 

@ttt: Det kunne sikkert vært vel så interessant om en annen regissør skulle regissert filmen, men dette er en såpass stor greie og om den først flopper, da har man flere hundretusen fans på nakken. Jeg sier ikke at Peter Jackson er den eneste som kan gjøre underverker med filmen, og at hans filmatisering av Hobitten ikke kan floppe. MEN vi vet han har klart det før, og hvis ikke klarer det tror jeg ikke vi ville være sinte, lei oss og irritert om filmatiseringen til en annen regissør flopper.

 

Jeg tror det er til det beste for alle at PJ filmatiserer Hobitten.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 11 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...