Gå til innhold

Musikk i begravelse.


_Henning_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på at Dimmu Borgir, Apocalyptica og slikt er særlig aktuelt. En trenger ikke foreslå sanger bare fordi en vil vise andre på forumet hvor tøff en er til enhver tid.

"Nothing else matters" tror jeg ikke blir så bra med kun piano. Han skal jo ikke synge. Ei heller har han '4 proffe celloister'.

 

"Vårsøg" er fin og passer bra til piano.

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar
Jeg tviler på at Dimmu Borgir, Apocalyptica og slikt er særlig aktuelt. En trenger ikke foreslå sanger bare fordi en vil vise andre på forumet hvor tøff en er til enhver tid.

"Nothing else matters" tror jeg ikke blir så bra med kun piano. Han skal jo ikke synge. Ei heller har han '4 proffe celloister'.

7320580[/snapback]

Unnskyld meg? Har du i det hele tatt hørt sangene jeg nevnte? Er de uaktuelle på grunn av hvem som har skrevet dem?

Lenke til kommentar

Jeg har hørt "Sorgens Kammer", og jeg tror han heller skal velge noe tradisjonelt vakkert og kanskje noe bestefaren ville satt pris på. Finnes mange vakre sanger, skrevet for piano.

 

Eller hva med "Enjoy the silence" av Depeche Mode? Oj, så tøff jeg er som liker Depeche Mode. Kapisj?

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar
Jeg har hørt "Sorgens Kammer", og jeg tror han heller skal velge noe tradisjonelt vakkert og kanskje noe bestefaren ville satt pris på. Finnes mange vakre sanger, skrevet for piano.

 

Eller hva med "Enjoy the silence" av Depeche Mode? Oj, så tøff jeg er som liker Depeche Mode. Kapisj?

7320721[/snapback]

 

Det blir vel et spørsmål om definisjoner. Jeg hadde foretrukket Sorgens Kammer i min begravelse iallefall. Det er tross alt ikke noen som kan fremføre Requiem - Lacrymosa, så da må man ta det nest beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...