Gå til innhold

Test: Netcom Who Called


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes artikkelforfatter, Silje Gomnæs, kunne tatt en telefon til Telenor og spørre om de har tenkt på noe liknende også. ;)

 

Telenor sitter vel med hue i jorda og aner ikke at noe sånt er på gang engang, så med et tips fra Amobil kan det kanskje begynne å skje noe... Enten får vi da vite om Telenor har planlagt noe liknende, ellers så får Telenor en idé om å lansere en liknende tjeneste (som vi da sikkert ser om 3-5 år...). Forbanna...

Lenke til kommentar
Synes artikkelforfatter, Silje Gomnæs, kunne tatt en telefon til Telenor og spørre om de har tenkt på noe liknende også. ;)

 

Telenor sitter vel med hue i jorda og aner ikke at noe sånt er på gang engang, så med et tips fra Amobil kan det kanskje begynne å skje noe... Enten får vi da vite om Telenor har planlagt noe liknende, ellers så får Telenor en idé om å lansere en liknende tjeneste (som vi da sikkert ser om 3-5 år...). Forbanna...

7303334[/snapback]

Høres ut som at dette plutselig ble veldig viktig for deg å få.Ta nå livet med ro,du overlever sikkert.Du er sikkert tilgjengelig med påslått telefon 24,5 timer i døgnet likevel.Da trenger du ikke tjenesten heller.

Lenke til kommentar
Håper det her blir tilbudt til levarandører som leier i netcom sitt nett!

7303216[/snapback]

Godt poeng, noen som vet noe her?

7303558[/snapback]

 

Ja, jeg vet noe. Sak kommer straks. Følg med :)

 

Edit: Har nå oppdatert testen. Du finner svar på spørsmålet ditt nederst i teksten! :)

Lenke til kommentar

Hei

Telenor har vurdert en lignende tjeneste for lenge siden, men basert blant annet på kundeinteressen valgte vi å ikke gå videre. Mange ga tilbakemelding om at dersom den som ringte ikke la igjen beskjed, var det heller ikke så viktig at man ringte opp igjen. Vi valgte derfor å fokusere på å utvikle og videreutvikle andre tjenester, blant annet musikk på mobilen og mobil-tv, der Telenor ligger et godt stykke foran Netcom per i dag, og der kundeinteressen ser ut til å være mye større.

 

Når det er sagt vil vi selvsagt vurdere noe lignende dersom kundene våre sier at dette er noe de ønsker. Men all utvikling går på bekostning av noe annet, og foreløpig har vi altså valgt å fokusere på det som vi føler kundene våre er mest opptatt av nå.

 

Atle Lessum

Informasjonssjef i Telenor

Lenke til kommentar
Høres ut som at dette plutselig ble veldig viktig for deg å få.Ta nå livet med ro,du overlever sikkert.Du er sikkert tilgjengelig med påslått telefon 24,5 timer i døgnet likevel.Da trenger du ikke tjenesten heller.

7303356[/snapback]

Det ble faktisk det. :p Visste ikke at jeg hadde behov for det før jeg leste det. :p Har jo mobilen på 24/7, men av og til er man jo ute og flyr, eller går tom for batteri osv... Genial idé av Netcom spør du meg! Dog ikke nok til at jeg forlater Telenor etter 9 års partnerskap... :ermm:

Lenke til kommentar
Dersom jeg får ti anrop fra samme person - vil jeg da få tilsendt en eller ti SMSer?
Skulle akkurat til å spørre om det samme. :!:

 

Selv hater jeg mobilsvar (både å komme til mobilsvar og å få beskjeder), men ønsker å vite hvem som har ringt meg så man kunne tro tjenesten hadde vært noe for meg. Tjenesten er derimot helt unyttig, selv for de uten mobilsvar; det eneste du trenger å gjøre er å aktivere "samtale venter". :)

Lenke til kommentar
Dersom jeg får ti anrop fra samme person - vil jeg da få tilsendt en eller ti SMSer?
Skulle akkurat til å spørre om det samme. :!:

 

Selv hater jeg mobilsvar (både å komme til mobilsvar og å få beskjeder), men ønsker å vite hvem som har ringt meg så man kunne tro tjenesten hadde vært noe for meg. Tjenesten er derimot helt unyttig, selv for de uten mobilsvar; det eneste du trenger å gjøre er å aktivere "samtale venter". :)

7305002[/snapback]

 

Eh, det hjelper ikke å aktivere "samtale venter" når mobilen din er tom for batteri, du vil aldri få vite hvem som har prøvd å ringe deg da. Poenget med denne tjenesten er jo å informere om hvem som prøver å få tak i deg selv om du er uten dekning eller har mobilen avslått, noe som ikke har noe som helst med tjenesten "samtale venter" å gjøre..

 

Edit;

 

Men hvis jeg misforstod deg nå, så mener du at mobilsvar er totalt unyttig så lenge du har mulighet for samtale venter? Ble litt forvirret av det du skrev, trodde du kanskje mente at Netcom sin "Who Called"-tjeneste kunne erstattes med samtale venter, hvis det var feil så beklager jeg. :)

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Men hvis jeg misforstod deg nå, så mener du at mobilsvar er totalt unyttig så lenge du har mulighet for samtale venter? Ble litt forvirret av det du skrev, trodde du kanskje mente at Netcom sin "Who Called"-tjeneste kunne erstattes med samtale venter, hvis det var feil så beklager jeg. :)
Mobilsvar er totalt unyttig pga samtale venter, Who Called er som du sier nyttig om man ofte opplever dårlig dekning eller tomt batteri. Beklager den rotete posten.

 

Har en Sony Ericcson K800i og bor rett undenfor Oslo så det går nærmest et skuddår mellom hver gang telefonen enten er tom for strøm eller uten dekning. :)

Lenke til kommentar
Men hvis jeg misforstod deg nå, så mener du at mobilsvar er totalt unyttig så lenge du har mulighet for samtale venter? Ble litt forvirret av det du skrev, trodde du kanskje mente at Netcom sin "Who Called"-tjeneste kunne erstattes med samtale venter, hvis det var feil så beklager jeg. :)
Mobilsvar er totalt unyttig pga samtale venter, Who Called er som du sier nyttig om man ofte opplever dårlig dekning eller tomt batteri. Beklager den rotete posten.

 

Har en Sony Ericcson K800i og bor rett undenfor Oslo så det går nærmest et skuddår mellom hver gang telefonen enten er tom for strøm eller uten dekning. :)

7305672[/snapback]

 

Hehe, jeg ble bare litt usikker etter å ha svart om jeg leste posten din riktig eller ei. Har også en SE K800i og sjelden jeg går tom for strøm eller dekning i Bergens-området, men samtidig så er et jo greit å vite hvem som prøvde å få tak i deg mens du var uten strøm. Likevel er det ikke mye hjelp i å vite hvem du kunne ha pratet med i de situasjonene du virkelig hadde trengt strøm eller dekningen på mobilen og mangler en eller begge deler.. For er du f.eks. ute på by'n og strømmen dør så er det ikke mye hjelp i å se kameraten eller venninen din sitt anrop morgenen etter fra perioden du gikk rundt med en død mobil og ikke aning om til hvilket sted det var nachspiel på gang. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...