Gå til innhold

TEST: CTX W1961A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger man egentlig DVI, kvaliteten på vanlig VGA er da ikke så dårlig? Bruker det på jobben, no problem der liksom. HAr DVI på min egen maskin hjemme, men forskjellene er da ikke så store til at jeg merker noe spessielt forskjell iallefall... Men selv ville jeg hatt en skjerm med DVI, placebo effekten eller hva det heter :).

Lenke til kommentar
Hvordan i allverden kan artikkelforfatteren gi denne skjermen pluss for tøft design? Skal ikke mye leting til før man finner noe bedre...men det er selvsagt bare min subjektive mening :D

7213946[/snapback]

 

Helt enig der. Personlig synes jeg selv en helt vanlig skjerm i sølv/sort er finere enn det der.

Lenke til kommentar
Vil tro at 24" er optimalt for WS. Da har man tilstrekkelig vertikal oppløsning, samt full HD.

7211707[/snapback]

Der er jeg helt enig. DSelv 20 tommer blir hakket for lite når man ser på vertikal oppløsning.

 

 

Den hadde ikke DVI heller nei... Huff, dette var bortkasting av tid. Det skal så lite til å legge til DVI støtte i 2006, at jeg bare blir flau hver gang jeg ser en skjerm uten DVI. Denne skjermen var det ikke verdt å teste.

7214941[/snapback]

Jeg mener å ha lest et sted at det faktisk er dyrere å bygge inn analog støtte enn digital støtte. Det krever jo tross alt en DA-converter i tillegg. Allikevel er fortsatt bakoverkompabiliteten viktigere, og da er VGA fortsatt et must :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...