Gå til innhold

Core 2 Quad er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AMD begynner å henge veeeeldig etter nå.

7202387[/snapback]

 

Bare vent til K8L du, rett rundt hjørnet :)

 

AMD hadde lenge tronen med A64-prosessorene sine, nå svarte Intel med Core2-serien, AMD vil svare med sin K8L. Det er sånn det er.

 

Folk sa jo det samme om Intel når AMD var på topp - Det er ett rotterace uten like, men det er bra for markedet.

Lenke til kommentar
Må bare si att komplett har QX6700 til kr 8.750,- og denne er ikke i prisguide :)

7202377[/snapback]

 

Den biligste prisen er 8590kr hos stretto.no

Å "ja" den er i prisguiden.

Men Komplett.no står ikke listet opp der enda. Kommer sikkert en oppdatering iløpet av timen.

 

Theinq. hadde fått bekreftet en score på 11300poeng i 3dmark06 å da var denne cpu'n klokka til 3660mhz med et standar 8800GTX og sånn rundt 8590 med 7950GX2.

 

www.extremetech.com <--- Reveiw av denne QX6700.

Lenke til kommentar
AMD begynner å henge veeeeldig etter nå.

7202387[/snapback]

 

Bare vent til K8L du, rett rundt hjørnet :)

 

AMD hadde lenge tronen med A64-prosessorene sine, nå svarte Intel med Core2-serien, AMD vil svare med sin K8L. Det er sånn det er.

 

Folk sa jo det samme om Intel når AMD var på topp - Det er ett rotterace uten like, men det er bra for markedet.

7202561[/snapback]

 

Er det uten videre gitt at denne historien vil gjenta seg selv til evig tid? Tror AMD/ATI har innsett at det blir for vanskelig og dyrt å konkurrere med Intel på ren prosessorhastighet i årene fremover, og vil forsøke å flytte fokus over på nye produkter, f.eks. CPU/GPU på én sokkel.

Lenke til kommentar
Endelig!! :cool:

Er det Stoolman som skal teste den? :hmm:

7202294[/snapback]

 

han nevnte for meg forrige dagen at han skulle det ja :):)

7202615[/snapback]

Ja jeg vet att han også skal teste men jeg lurte på om han skal teste for hw.no :)

7202633[/snapback]

 

 

Niks, det skal han ikke. Er nok dessverre bare undertegnede som har testet den for HW.no. Kjenner jeg Sturla rett så blir det nok likevel ikke helt stille fra den kanten heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...