Gå til innhold

Her er neste års Gullstikka-jury


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det så mange fra "dagbladet/vg" aktige aviser?

Det burde bare være folk fra skikkelige spill blader sider.

7202454[/snapback]

 

Hvilke gode norske spillblader og spillsider har du å velge blant?

7202490[/snapback]

Når du nevner det ikke så mange.

Men hvem av "oss gamere" er det som leser en spill anmeldelse i dagbladet som bare er på noen få sider og en stor terning og tar den alvorlig?

Lenke til kommentar
VG, Dagbladet og andre aviser er store, følgande er det mange som les det dei skriv om spel. Så det er ikkje rart at tabloid-pressa er representert i denne juryen.

7205082[/snapback]

Greit nok at det er derfor de er i jurien, men er det det spill entusiaster/gamere vil?

Hvem er det som leser anmeldelser på gamer.no og dagblader?

Lenke til kommentar

Desse gamerane du snakker om er eit sterkt mindretal som ikkje betyr så mykje i den store samanhengen. Så kva dei meinar trur eg ikkje det er så mange som bryr seg om. Personleg bryr eg meg ikkje om at tabloid-pressa er representert, og eg kan nok kallast ein "gamer".

 

Det er fleire som les både Gamer.no og andre aviser (Vg, dagbladet osv). Det er ikkje så uvanleg at ein artikkel/omtale frå desse sidene nemnes eller linkes til her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Blei overraska over at 2 kvinnfolk frå Woman er der. Det blir som å ta to frå Gamer.no til å vera med å bestemma årets sminke.

7205676[/snapback]

Skal sikkert kåre ett spill i kategorien: "Kvinnens valg" eller "Spillet med minst spenning" :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ja, for kvinner kan umogleg vite noko om spel. Uansett om dette er jobben deira eller ikkje.  :roll:

 

Dessutan er eg sikker på at Øystein kan meir om sminke enn vi aner.

7207199[/snapback]

Tok du ikke ironien? :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...