Gå til innhold

La oss pine oss over: "Terminator 4"


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Dette er enda en "mens vi venter" .. men ble lei avb tittelen :p

 

Terminator 4 ble annonsert for en stund siden, og det er først nå at infoen har begynt å komme ut.

Det er motsigende rapporter om Arnie skal spille i den eller ikke..

Men det er 1 ting som er sikkert... Edward Furlong har sagt han vil spille john igjen i denne filmen..

han har sagt han er lei seg over at han ikke kunne spille i T3 men han vil spille john nå i T4

dette har han sagt rett etter at ryktene kom ot at Nick Stahl har skrevet under kontrakt til å spille John igjen

Hvis Edward Furlong virkelig vil spille John igjen.. er det jo altid mulighet i "The Sarah Conner "

 

 

http://www.imdb.com/title/tt0438488/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, huff og atter huff.

 

Kan egentlig noe som helst måle seg meg The Terminator og Terminator 2: Judgment Day? Terminator 3: Rise of the Machines var på det beste middelmådig, tør ikke tenke på Terminator 4. Jeg får en klump i halsen bare av å tenke på dette. Jeg skulle ønske de hadde lukket boken etter T2.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men jeg syntes det skjer alt for sjelden at oppfølgerfilmer forandrer litt på sjangeren. Som Alien-serien. Ingen av de fire filmene er jo egentlig i samme sjanger. Eneren er en ren grøsser, toeren er ren action, treeren er en grøsser-thriller og fireren... ok, fireren er bare dårlig.

6973136[/snapback]

Helt enig, men så skal det vel litt til for at det funker i det hele tatt.

 

Men det blir med Alien og Aliens... Alien 3d(geez) - var bare skitten, fæl og hadde bemerkelsesverdig lite ved seg, nr 4 ble så cheesy og jævli at den var morsom :)

Lenke til kommentar

Om de tre nye filmene blir på T3-"høyde" så er jeg faktisk ikke så skeptisk til det. Vi vet jo hva vi får, massevis av høybudsjett-action med CGI på maksimumsnivå. Ikke noe Oscar-materiale, men litt god gammeldags hjernedød action har jeg aldri hatt noe mot. Som allerede sagt, de ødelegger jo ikke Cameron's gode navn og rykte ved å lage crappy oppfølgere. :)

Lenke til kommentar
Nei altså for vi veit jo kor gode filmer de 2 første er da :wee:

6995345[/snapback]

Vet ikke helt hva du prøver å hinte til her, men The Terminator og Terminator 2: Judgment Day, er begge liker pent plantet på IMDb topp 250, og Cameron skal ha all respekt for å lage noe så sjeldent som en oppfølger som er på linje med eller bedre enn forgjengeren.

 

Jeg har talt. :p

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Nei altså for vi veit jo kor gode filmer de 2 første er da :wee:

6995345[/snapback]

Vet ikke helt hva du prøver å hinte til her, men The Terminator og Terminator 2: Judgment Day, er begge liker pent plantet på IMDb topp 250, og Cameron skal ha all respekt for å lage noe så sjeldent som en oppfølger som er på linje med eller bedre enn forgjengeren.

 

Jeg har talt. :p

6999382[/snapback]

 

Ja altså det var ikkje noe ironi i mitt forigge innlegg mann :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...