Gå til innhold

Kategoriforslag: Ferie & Reise


Skal vi ha et Ferie & Reise forum?  

94 stemmer

  1. 1. Skal vi ha et Ferie & Reise forum?

    • Ja takk!
      68
    • Nei takk!
      26


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg støtter forslaget og stemte sådan "Ja takk!" ;)

 

Det kan være veldig kjekt med en egen reise og ferietråd da det jo er veldig aktuelt å spørre etter hvilke reiseselskaper som tar deg seriøst, hvilke feriemål som kan være så absolutt like verdt å besøke som syden, hvilke steder i Norge som kan være verdt å dra på sommersykkeltur til etc. derfor stemte jeg ja.

 

Ros til Ueland for at han lagde avstemming rundt dette forresten :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, det er ett godt poeng det altså, men tror ikke jeg er alene om å få mer utav en reisedel enn f.eks en historiedel. Nå har ikke jeg vært medlem så lenge, men kan tenke meg at rundt forskjellige ferier dukker det opp endel slike topics og jeg kunne selv tenkt meg å lese om andres erfaringer med div reisebyrå og feriemål.

 

Men jeg kan selfølgelig lage slike topics på annet også, men slik føler jeg er "lettere" hvis man har en egen underkategori :)

Lenke til kommentar

Synes det har blitt LITT vel mange underforumer den siste tiden. Nå er det snart ikke bruk for "Off-Topic"-delen lenger, når ingen ting er off-topic. Noen andre som er enige, eller er det bare jeg som er kjip?

 

Likte det bedre slik det var i "gamle dager" når forumet i hovedsak dreide seg om hardware og andre dingsebomser, og andre ting ble postet i Ot-Baren (eller "Søppel" (som forøvrig er et bedre navn :p ) som det het).

Endret av EvenT
Lenke til kommentar

Jeg stemte ja! Et underforum om ferie og reise vil være svært konstruktivt tror jeg, vi får samlet alle reisetips o.l. på ett sted og det er lett å holde seg oppdatert på nye emner.

 

Ferier og reiser krever ofte en del planlegging for å gå i orden; selve reisen, oppholdet, severdigheter, mat, leiebil osv. osv. Etterhvert kan det bli veldig mye nyttig informasjon som kommer opp her og som ikke bør bli gjemt unna i Off-topic-delen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...