Gå til innhold

Trippel elskov fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, jeg er ikke noen nokia fan men den 7390 virket litt intressant. lurer bare på hvor dem har gjemt 3MP kameraet. om det er på baksiden som på samsung sin Z710, er det mulig å snu skjermen?

 

om så ser det ut til at nokia har laget en telefon som viser hvordan Z710 kunne ha vært.

 

småstiv pris da. er det mulig å få den en tanke billigere uten det fancye designet?

Lenke til kommentar
Nokia har nettopp lansert nye motetelefoner i sin L´Amour-serie. Gjør deg klar for rosasjokk.

 

Les mer

6807034[/snapback]

 

Herregud! Dette MÅ være den mest fantasiske oppfinnelsen fra NOKIA ever! Fy fader så pen! Falt pladask jeg! Eneste bommerten er at denne telefon VIRKELIG er dum og deilig.. Klarer det ikke komme opp med noe som er pent OG med mange funksjoner?

Lenke til kommentar
Nokia har nettopp lansert nye motetelefoner i sin L´Amour-serie. Gjør deg klar for rosasjokk.

 

Les mer

6807034[/snapback]

Eneste bommerten er at denne telefon VIRKELIG er dum og deilig.. Klarer det ikke komme opp med noe som er pent OG med mange funksjoner?

6807417[/snapback]

 

7390:

3G, 3MP kamera m/AF, 128MB med i pakken, blåtann, EDGE, 2,2" skjerm 240x320pxl 16 mill farger. Kaller du det en ikke avansert telefon? Greit nok at den ikke har Symbian, men den ER avansert.

 

Fin telefon med bra funksjoner. Dett er vel nesten den første telefonen med denne kombinasjonen. Det er hvertfall min mening. :tease:

Lenke til kommentar
Skjermen har dessuten lik oppløsning som de nyeste Series 40-telefonene. Disse skjermene har vi stort sett vært fornøyd med når vi har testet disse telefonene.

Stort sett fornøyd? Dere har vel heller elsket skjermene, har dere ikke? 6280 og 6233 har veldig veldig fine skjermer.

 

Nydelig å se Nokia oppdatere her. Pleier å like rosa mobiler, men dette synes jeg ikke var så lekkert her. Den mørke utgaven av 7390 frister dog veldig...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...