Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker jenter å snakke om ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel de elsker å snakke om seg selv og liker å snakke mye.. Så spør spørsmål som f.eks "Hva har du gjort i dag". Det kan få i gang en veldig stor samtale.

6747019[/snapback]

Det er vel en underdrivelse. :wee:

Jenter kan snakke i evigheter. Tror de kan snakke i 24 timer uten stans vis det er noen som hører etter, eller later som..

Lenke til kommentar

Det finnes ingen fasitsvar på det. Igår møtte jeg ei jente som brukte boxer-shorts og vi prata lenge om det. Så det er bare fantasien som setter grenser. Samtaler kommer av seg selv, det er ikke noe man planlegger.

 

Og husk også at det er to personer i samtalen, så det er viktig å vite om at man prater ikke bare om ting hun liker. Kanskje praten starter om noe så kommer det om deg, så om hun. Som sagt, bare fantasien som setter grenser. Planlagte samtaler er det verste du kan gjøre. Heller sitt stille og ha en pinlig øyeblikk istedet.

Lenke til kommentar
Topicen sier vel det meste. Hva liker de å snakke om? For å få igang en bra samtale!

6746948[/snapback]

Nei du.. Vet du hva eller? Hvis du bare er deg selv så kan du ikke feile, prat om det som kommer naturlig. Så det så! hehe..

 

Hilsen jente

6749341[/snapback]

Nå må du ikke lyve, å være seg selv fungerer veldig sjeldent, spesielt hvis man ikke er særlig spennende av natur.

Lenke til kommentar
Topicen sier vel det meste. Hva liker de å snakke om? For å få igang en bra samtale!

6746948[/snapback]

Nei du.. Vet du hva eller? Hvis du bare er deg selv så kan du ikke feile, prat om det som kommer naturlig. Så det så! hehe..

 

Hilsen jente

6749341[/snapback]

Nå må du ikke lyve, å være seg selv fungerer veldig sjeldent, spesielt hvis man ikke er særlig spennende av natur.

6749383[/snapback]

 

men du.. hvis du tenker deg om.. hvis man ikke bare kan være seg selv, hva f er poenget med livet da? jeg er den jeg er! og hvis du ikke r skapt særlig spennende så er jo ikke det din feil. Og jeg lyver ikke om dette.

Lenke til kommentar
men du.. hvis du tenker deg om.. hvis man ikke bare kan være seg selv, hva f er poenget med livet da? jeg er den jeg er! og hvis du ikke r skapt særlig spennende så er jo ikke det  din feil. Og jeg lyver ikke om dette.

6749453[/snapback]

Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut.

Lenke til kommentar
men du.. hvis du tenker deg om.. hvis man ikke bare kan være seg selv, hva f er poenget med livet da? jeg er den jeg er! og hvis du ikke r skapt særlig spennende så er jo ikke det  din feil. Og jeg lyver ikke om dette.

6749453[/snapback]

Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut.

6749473[/snapback]

 

jaha? hvordan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...