Gå til innhold

Lucky Number Slevin


TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eh. Jeg ble anbefalt denne av en venn, uten noe mer info enn "den er dritkul!"..

 

Helt grei film, gjorde ikke så mye for meg egentlig. Noen "The usual suspects" var den ikke iallefall..

6719457[/snapback]

Jeg hadde ikke hørt om filmen før for et par dager siden da jeg så den.

Hvorfor sammenlikner folk den med The usual suspects? (Som også er en genial film)

Lenke til kommentar
Eh. Jeg ble anbefalt denne av en venn, uten noe mer info enn "den er dritkul!"..

 

Helt grei film, gjorde ikke så mye for meg egentlig. Noen "The usual suspects" var den ikke iallefall..

6719457[/snapback]

Jeg hadde ikke hørt om filmen før for et par dager siden da jeg så den.

Hvorfor sammenlikner folk den med The usual suspects? (Som også er en genial film)

6719811[/snapback]

 

Tja, den er jo kongen av overraskende plot-twist.

Lenke til kommentar
Twistene i denne filmen hadde kun vært overraskende hvis de ikke kom. Forøvrig en veldig tåpelig måte å avslutte filmen på, jeg får ikke det minste sympati for duoen.

6722376[/snapback]

 

EDIT: SPOILER WARNING

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Må si meg enig. Og hva var motivasjonen til dama for å bli med han? Hele det 3 dager gamle forholdet deres var basert løgner, rent bortsett fra et tips om at hun skulle dø, som vel burde forventes fra noen du romsterer i høyet med daglig.

 

Og hvorfor drepte han sønnen? Det gjorde han jo faktisk verre enn de han liksom skal gjøre "rettferdighet" mot.

 

Filmer som skal prøve å være "fikse" har riktignok vanskelig for å underholde meg, men etter denne filmen følte jeg meg *virkelig* snytt for tid og penger.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Jeg likte filmen godt. Fin popcorn-underholdning, med en fin liten twist som den litt yngre kinokulturen også er glupe nok til å kunne få inn i hjernen sin, presset der inne mellom moteklær og popmusikk.

 

EDIT: Saftis, hvis du skriver noe som kan ødelegge for andre, er det ikke bare mye lettere å sette teksten i spoiler-tag enn å bare skrive "SPOILER WARNING". Joda, "SPOILER WARNING" hjelper nok sikkert mer enn nok det også, men det er da en grunn til at vi har den taggen. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...