Gå til innhold

Gratis F.E.A.R.-flerspiller neste uke (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så alt for mye å forstå med historien...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ond professor bruker sin datter til syke eksperimenter. Datteren føder en sønn mens hun selv dør, og denne sønnen er han som vi spiller i spillet.

 

Historien er ikke egentlig det store med noen FPS, og jeg synes det er tåpelig av Jalla'n å forvente at et FPS skal ha noen dyp, intrigende historie.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Historien er ikke egentlig det store med noen FPS, og jeg synes det er tåpelig av Jalla'n å forvente at et FPS skal ha noen dyp, intrigende historie.

6644684[/snapback]

Hehe, da har du ikke snakket med HL fanboysene. I følge dem er deres "aliens som invaderer jorden" historie mye mye bedre en alt annet og helt genial! :lol:

Lenke til kommentar
Det er ikke så alt for mye å forstå med historien. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ond professor bruker sin datter til syke eksperimenter. Datteren føder en sønn mens hun selv dør, og denne sønnen er han som vi spiller i spillet.

 

Historien er ikke egentlig det store med noen FPS, og jeg synes det er tåpelig av Jalla'n å forvente at et FPS skal ha noen dyp, intrigende historie.

6644684[/snapback]

 

ja da fikk jeg ruinert poenget med å spille gjennom single playeren ved å se i en tråd om gratis multiplayer. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Beklager, jeg skal sette den i en spoiler-tag. Men du bør spille gjennom enspilleren, så finner du raskt ut at historien har minimalt med spillet å gjøre. Den er møkkdårlig og syltynn. Du finner ut av den ved å høre på beskjeder som har blitt lagt igjen på telefonsvarere. Når du spiller gjennom spillet, finner du ut at det er det syke gameplay'et som er hovedfokuset til spillet. Historien kan knapt kalles bakgrunnsstoff.

 

Ja, Vice, jeg vet at HL-fanboys'ene er helt ville angående sitt Half-Life. Historien er bra til å være et FPS fra 1998, men ærlig talt, aliens som invaderer jorda på grunn av et eksperiment som feilet, er det altså nytt? Please.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...