Gå til innhold

Gratis F.E.A.R.-flerspiller neste uke (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg begynner å tvile på dette egentlig.. Ingen er så snille at de gir vekk MP delen av et spill som er forholdsvis nytt.. eller?

6644534[/snapback]

Dei har jo sjølvsagt ein baktanke med dette. Ved å gi ut MP-delen gratis håper dei å få fleire folk interessert i spelet. Dette kan føre til at fleire kjøper det orginale spelet (det er jo sikkert billig no, og dei vil ikkje selje så mykje meir av det uansett), og vidare vil folk få lyst på utvidingspakka som kjem seinare i haust.

 

Fristende å kjøpe spillet bare for å vise min takknemmelighet for noe så genialt som dette.

Hmm hva andre spill har de laget?

6665186[/snapback]

Dei mest kjente er nok No one lives forever spela. Veldig gode spel som må prøvast. Av andre spel kan eg nevne Condemned, Aliens vs Predator 2, Tron 2.0, The Matrix Online og Contract J.A.C.K. (eit midelmådig spel som tek plass i Nolf universet). Dette er i alle fall nokon av spela dei har stått bak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å tvile på dette egentlig.. Ingen er så snille at de gir vekk MP delen av et spill som er forholdsvis nytt.. eller?

6644534[/snapback]

Dei har jo sjølvsagt ein baktanke med dette. Ved å gi ut MP-delen gratis håper dei å få fleire folk interessert i spelet. Dette kan føre til at fleire kjøper det orginale spelet (det er jo sikkert billig no, og dei vil ikkje selje så mykje meir av det uansett), og vidare vil folk få lyst på utvidingspakka som kjem seinare i haust.

 

Tror du har et poeng der, ttt. Men hadde de startet med dette prosjektet før eller samtidig med reales i fjor høst så hadde det kanskje fungert bedre. Synes andre spillutviklere burde starte med slike tiltak som dette.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...