Gå til innhold

Hovedkort med lysende I/O-panel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det blir utrolig vanskelig å få brukt noe annet enn standard CPU kjøler på det kortet der. Jeg tipper man også vil slite med å få montert boxed kjøleren også, det er da utrolig trangt rundt CPU sokkelen med de høye kjølerene til spennings regulatorene, men det klokker sikker utrolig godt med så mye kjøling.

 

Det ser ut til at fordelen med det lydkortet de har der, er at hvis man ikke vil bruke det "interne" så kan man ta det vekk. Det vil vel også generere mindre støy når komponentene ikke ligger inne på selv hovedkortet.

Lenke til kommentar
Liker et display for feilkoder, pipekoder er tungvint og stadig flere kabinett kommer uten PC-speaker., de lysene er vel også sikkert greie, helt fine funksjoner jeg ikke har noe imot, som godt kunne vært standard for min del.

 

AtW

6478334[/snapback]

 

Det som hadde vært aller best er jo om det hadde kommet en "standard" (så langt det lar seg gjøre) på feilmeldingene og pinnekonfigurasjonen på å få tak i meldingene. Slik kunne man selv bestemt hvor man vil ha lcd-panelet. Bak på pcen som ofte står under pulten er jo ikke den beste plassen for alle...

 

DrE

Lenke til kommentar

Husker jeg hadde for lenge lenge siden et hovedkort (med innebygget lydkort) som gav beskjed via en engelsk damestemme hva som var galt (hvis noe var galt da).

 

"Memory not added to memoryslot"

"No graficscard detected"

"Please connect keyboard and try again"

 

Hehe, var snasent, lurer på hvorfor dette ikke er default på alle kort :hmm:

Lenke til kommentar
Husker jeg hadde for lenge lenge siden et hovedkort  (med innebygget lydkort) som gav beskjed via en engelsk damestemme hva som var galt (hvis noe var galt da).

 

"Memory not added to memoryslot"

"No graficscard detected"

"Please connect keyboard and try again"

 

Hehe, var snasent, lurer på hvorfor dette ikke er default på alle kort  :hmm:

6478952[/snapback]

 

Asus har vel dette på de fleste(?) av HKene sine, er ihvertfall det på alle ASUS-kortene jeg har hatt siden nortwood-dagene, utenom ett.

 

AtW

Lenke til kommentar
Snart kommer det så mye stasj på hovedkortet at man får ikke plass til GPU,CPU osv. :!:

6478298[/snapback]

Det blir litt i trangeste laget ja, når alle HK-produsentene bare kriger om å ha mest mulig stæsj og tilkoblinger på kortene for å tilfredsstille alle + litt flere i stedet for å lage kort tilpasset ulike typer brukere.

Lenke til kommentar
Eh hvorfor dette når man kan ha en USB light sak bak der? Jeg kikker aldri bak dere etter info, altfor tungvindt. Så "post" info der makes no sense to me.

6480069[/snapback]

 

Enig i dette. Skulle det hatt noe hensikt for min del måtte man kunne ha panelet der man ønsker (fortrinnsvis der man ser det altså)

 

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...