Gå til innhold

Demo av Prey (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, nesten uvirkelig, dette. Spillet som "aldri kom", kommer plutselig nå i sommer, og en demo har blitt lansert. Nydelige saker. Gleder meg virkelig. Ser forøvrig ut til at vi får en stor demo. Fem brett er ikke så dårlig, uansett hvor kort hvert brett måtte være. Er lei av å få demoer som varer i fem minutter.

 

Jaja, dette blir jo artig. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar

Akkurat testet demoen (singleplayer) og må si dette var skikkelig morro... Har savnet et skikkelig FPS i det siste, men har ikke funnet noe som frister før nå.

 

Likte godt story'en og måten det var lagt opp.. Blei morro med den funksjonen hvor man kan gå på tak og vegger og slikt, fungerte meget godt.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje sett eit sånt spel som dette før, utroleg mykje morsomme ting. Likte veldig godt den detaljen når eg blei bitteliten og gjekk rundt den kula hehe.

 

Det er vell det spelet som har mest lys av alle spel basert på Doom3 motoren. Går supersmooth hos meg i 1600x1200 med alt på fullt på eit Geforce 7800gs.

 

Grafikken er herlig, men menneskene er utroleg dårleg skinna. Heldigvis er dei få av dei.

 

Er heller ikkje så glad i alle desse alienvåpna, gi meg dual barreled shotgun ^^

Lenke til kommentar
Eg har ikkje sett eit sånt spel som dette før, utroleg mykje morsomme ting. Likte veldig godt den detaljen når eg blei bitteliten og gjekk rundt den kula hehe.

 

Det er vell det spelet som har mest lys av alle spel basert på Doom3 motoren. Går supersmooth hos meg i 1600x1200 med alt på fullt på eit Geforce 7800gs.

 

Grafikken er herlig, men menneskene er utroleg dårleg skinna. Heldigvis er dei få av dei.

 

Er heller ikkje så glad i alle desse alienvåpna, gi meg dual barreled shotgun ^^

6360081[/snapback]

 

 

Nåja, Quake4 tror jeg at jeg vil vurdere fremfor de andre Doom3 motor baserte spillene.

 

Hagla fra doom II savnes, helt klart! :love:

Lenke til kommentar

Visst det er noe som kommer til å ødelegge spillet for meg er det nettopp våpenene, de ser heilt for jævlige utsugne ut på bilder. HATER når det er slik, Quake4 var liksom på grensen. UT spilla etter UT99 funker bare ikkje. Kresen på våpen i spill eg visst :ermm:

Lenke til kommentar
hehe, deilig med 5-6 MB/sec fra gamer.no  :)

 

Teste demoen, ble ikke videre imponert av det jeg så. Har liksom sett det samme før, så altfor mange ganger  :ermm:

6360032[/snapback]

 

Hvor har du sett det med en indianer som sliter med ei jente, og plutselig blir bortført av sadistiske aliens, hvor sjelen hans må vandre ut av kroppen hans og han må bevege seg i alle de tre dimensjonene for å kunne komme seg videre?

Please tell me, fordi det spillet vil jeg spille!

 

 

Synes forøvrig demoen var utrolig fet, jeg! Kjempebra introduksjon til et spill som har et kjempestort potensiale. Lyd, skuespill, musikk, stemning, grafikk, handling - ALT! Det er jo umenneskelig tøft!

Artig å høre Judas Priest, MXPX og Blue Oyster Cult spille for full guffe i den baren.

 

Til alle dere som ikke har spilt demoen enda: Skru opp lyden! Skru den opp til max! Om dere ikke har surround-anlegg, bruker dere headset! Lyden MÅ oppleves!

 

DETTE er slik ALLE demoer burde være! Det er DA man selger! :dribble:

Lenke til kommentar

Har ikke spilt mer enn 15 minutter av denne demoen, men jeg tror faktisk jeg med sikkerhet kan si at dette blir et spill som havner i hylla mi. Til 360'n vel og merke.

 

Etter å ha sett diverse videoer på Gamespot så var interessen definitivt der. Demoen gjorde sitt til at jeg nå _nesten_ er overbevist.

Venter på demoen til 360, og visst den gir meg samme inntrykk: Nytt spill!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...