Gå til innhold

Første detaljer om NFS: Carbon (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gi oss eit NFS spill på lik linje med Porsche Unleased så jubler eg høglytt :)

6345042[/snapback]

 

Enig, en oppdatert versjon av Porsche Unleashed hadde vært nok for å gjøre meg fornøyd.

 

Hender jeg tar det fram og spiller gjennom i ny og ne ennå, 6 år etter...

Lenke til kommentar

Likte og liker most wanted best av alle need for speed spillene.

Høres ut som et underground 3 på en måte (likte ikke underground 2 noe serlig), men håper de legger litt mer vekt på kjøringa denne gangen og ikke lager dobbelt så mange klistermerker og drit til bilene.

Lenke til kommentar

Aldri sett fra EA: Nyskapende spill.

 

Sukk, NFS her og NFS der. Kjøpte med en feil NFS Underground til en billig penge på Spaceworld i Bodø og den har stått og samlet støv siden. Fenger meg bare ikke den serien for fem flate øre.

 

Uansett hva jeg er ute etter, så finnes det alternativer som utklasserer NFS spillene med flere kilometer asfalt.

 

Men men, kua skal melkes så lenge det er mulig. Om så kua må slaktes og jure skjæres ut slik at du kommer til med slikkepotten, skal all melka ut før serien får gå av. Thats EA in a nutshell.

Lenke til kommentar

Most Wanted var jo noe av det bedre som har blitt lansert siden Hot Pursiut 2. Håper Carbon bygger videre på det konseptet, heldigvis denne gang uten dårlig loading som konsollversjonen hadde. Og en annen ting EA, 60fps er nesten et krav på bilspill. La det skje denne gangen.

Lenke til kommentar
Most Wanted var jo noe av det bedre som har blitt lansert siden Hot Pursiut 2. Håper Carbon bygger videre på det konseptet, heldigvis denne gang uten dårlig loading som konsollversjonen hadde. Og en annen ting EA, 60fps er nesten et krav på bilspill. La det skje denne gangen.

6347676[/snapback]

 

Hvis du har dårlig flyt i spillet bør du:

1: Oppgradere PC-en din

2: og/eller juster grafikken ned.

 

Uansett, jeg tviler på at dette blir så spennende å spille, det eneste nye jeg kan se er at det er et stort utvalg av biler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...