Gå til innhold

skal lane i helga, kva spill:P?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:P

trenger litt forslag til kva spel som er fun å spele når vi er 5-6 stk

vi speler normalt Call of Duty, blir vel CoD2 no, Hidden and Dangerous 2 EXP med coop og slikt..

blir vel kanskje litt WC3 Enfo, thats fun :love::tease:

litt coop er fun:D maybe some Armies of Exigo og =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stronghold Crusader er fett på LAN, og man trenger ikke CD for og spille så en pers kan inntallere på alle maskinene som skal være med, opp til 16 pers. :thumbup::D

Skrevet

CS blir det vel ikkje noke av:P liker ikkje CS:P (ikkje for å starte diskusjon, men eg syns det er tull og tøys :p)

eg har switcher nok til 100 personer, så skulle gjerne hatt fleire folk med:P hehe..

Skrevet

eg og en kompis, som skal vere med på lanet, han speler VELDIG mykje CS, og vi speler ofte 1on1 på Hidden and dangerous 2 eller CoD, ender alltid opp med at eg som oftest har ca dobbelt så mykje poeng som han, er litt rart da eg knapt speler det for tida:P HD2 er morro i coop, spele 3-4 stk og sette vansklighets grad på det vanskligste, da må vi faktisk tenke litt og:P hjelper ikkje å sette seg i jeepen, og bruke MG42, og sub machine guns på alt som kjem når vi fyker forbi:P

Skrevet

De spillene jeg og kompisene mine har spilt på LAN gjennom tidene rangert etter de titlene vi likte best. Har bare tatt med spill som er kule å spille på LAN, alt vi følte var kjedelig er utelukket. =)

Warcraft 3

- Footmen Frenzy

- Dota

- Masse kule Wc3-mods

Call of Duty

Call of Duty 2

CS 1.6

Trackmania (1)

Civilizations IV

Battlefield: Vietnam

Battle for Middle Earth

Age of Empires 2

Black Hawk Down

Battle for Middle Earth 2

Warhammer 40k: Dawn of War

Warhammer 40k: Winter Asssault

Halo

Rise of Nations

CS: Scource

Diablo

Age of Empires 3

Generals

Generals: Zero Hour

Age of Mythology

Skrevet

Warhammer spela får eg i dag:P skal teste om det er noke:P

AoE3 er aktuelt:P men får sjå:p BOME2 og kanskje:P

takk for alle forslag:D

kom gjerne med forslag som ikkje er nevnt:D

Skrevet

Serious Sam Coop er uten tvil det kuleste lan spillet noensinne! Vi spilte det for første gang på lan her for et halvt år siden. Etter det har vi runda det en gang per lan :p Sinnsykt morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...