Gå til innhold

Hovedkort-nytt fra Abit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen pci ex 16 ?? - javel noe jeg ikke har fått med meg

6081267[/snapback]

Kortet passer nok ikke så godt til spilling, men det er sikkert glimrende til stuebruk siden det har HDMI-utgang, og plass til PCI eller PCIe TV-kort og er vifteløst.

 

Det andre kortet ser greit ut bortsett fra de to viftene som sikkert støyer mye samt gjør at antall tilkoblinger blir svært begrenset.

 

Bare ta tolmodigheten til hjelp. Det kommer nok kort som passer lydsensitive spillere etter hvert også ;)

Lenke til kommentar
Ingen pci ex 16 ?? - javel noe jeg ikke har fått med meg

6081267[/snapback]

Kortet passer nok ikke så godt til spilling, men det er sikkert glimrende til stuebruk siden det har HDMI-utgang, og plass til PCI eller PCIe TV-kort og er vifteløst.

 

Det andre kortet ser greit ut bortsett fra de to viftene som sikkert støyer mye samt gjør at antall tilkoblinger blir svært begrenset.

 

Bare ta tolmodigheten til hjelp. Det kommer nok kort som passer lydsensitive spillere etter hvert også ;)

6081380[/snapback]

 

Ja, virker som et fint nisje-kort, håper bare det har gigabit nett også.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nei folk snur bare de ser noe som går rundt idag. Disse viftene er nok ganske sikkert temp styrt og i tillegg kan nok brukeren styre de manuellt om ønskelig. De har uansett en funksjon for de som ønsker å overklokke mye og det er bare bra i mine øyne.

Lenke til kommentar
At de regulerer seg selv er mulig, men har utrolig dårlig erfaring med den funksjonen.

 

Hvorvor ikke lage en ramme der det er plass til store vifter på hovedkort, helst rammer der det lett lar seg gjøre å bytte viftene.

6081568[/snapback]

Det er jo bare å koble de ut hvis du synes at de bråker for mye. + At Abit har en veldig god vifte styring på hovedkortene de lager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...