Gå til innhold

Like før E3-slusene åpner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, bare for å få det skikkelig avklart her nå:

Kent Wii-lliam liker Nintendo og gleder seg til wii

Øystein Fure-wii-k er langt fra å like nintendo og tror ikke wii blir poppis. Men hvorfor kaller du da han Fure-wii-k?

Og du stiller deg helt nøyteral til Nintendo Tor?

Lenke til kommentar
Ikke e3.gamer.no i år?  :dontgetit:

Ellers takk for oppdateringer!  :thumbup:

6062343[/snapback]

Det er vel eit par år sidan dei hadde ei eiga side for E3, men det hadde ikkje skada med ein gjennsyn. I mellomtida kan du bruke http://gamer.no/search.php?stringQuery=&fi...ilterSiteLast=2

 

Ok, bare for å få det skikkelig avklart her nå:

Kent Wii-lliam liker Nintendo og gleder seg til wii

Øystein Fure-wii-k er langt fra å like nintendo og tror ikke wii blir poppis. Men hvorfor kaller du da han Fure-wii-k?

Når det er Kent Wii-lliam som skriver artikkelen liker "alle" Wii ;)

Lenke til kommentar

Dere har definitivt de beste artiklene, med litt humor og slikt!! Ingenting er som å lese om alt hva dere gjør der borte, med et fint og fyldig såprk, med jevne humorinnslag..

 

Jeg kommer til å holde meg oppdatert under E3 her på Gamer, Nintendo-Forumet og GameSpot :p

 

God E3 folkens!!

Lenke til kommentar
Ikke e3.gamer.no i år?  :dontgetit:

 

Det er vel eit par år sidan dei hadde ei eiga side for E3, men det hadde ikkje skada med ein gjennsyn. I mellomtida kan du bruke http://gamer.no/search.php?stringQuery=&fi...ilterSiteLast=2

Vi skal sette opp egen seksjon hvis vi får tid, men foreløpig vil jeg anbefale å bruke linken over - hvor alt som ikke er relatert til E3 filtreres vekk.

 

Ok, bare for å få det skikkelig avklart her nå:

Kent Wii-lliam liker Nintendo og gleder seg til wii

Øystein Fure-wii-k er langt fra å like nintendo og tror ikke wii blir poppis. Men hvorfor kaller du da han Fure-wii-k?

Og du stiller deg helt nøyteral til Nintendo Tor?

Alle stiller seg (naturligvis) nøytrale til Nintendo, og alle andre firmaer som skal vise oss sine produkter. Men det betyr ikke at man ikke kan ha meninger om det man ser og hører. E3-navnene er bare en blanding av sarkasme, gledesutrop og god stemning (og kanskje en dæsj dårlig humor) fordi det er E3 :-)

Lenke til kommentar
Altså E3 starter idag. Hvilket klokkelsett norsk tid? vil følge med på det live på gamespot, men veit jeg tida kan jeg tune inn akkuratt da!

6063437[/snapback]

Det er flere pressekonferanser (Activision, Square-Enix for å nevne noen) som starter om få timer, eller fra klokken 20 norsk tid. Sony-konferansen starter omtrent klokken 01 norsk tid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...