Gå til innhold

På vei til E3 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misunner dere noe voldsomt. Er det greit at dere gjemmer meg i en av koffertene deres neste år?

 

Nintendo fanboy? :]

Jeg refererer til blant annet "Kent Wii-lliam Innholt", hvis du ikke skjønte det.

Det er det nye nå for tiden ;)

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Liker slike reisbrev til gamer, men kan ikke noe for å føle en stor klump av sjalusi når jeg bare kan se "a gamers mekka" på bilder. Vil være til stede selv.

 

Men men. Knips mange bilder, fortsett med den brilliante gode skriving og snus opp noe nytt. Stå på :)

Lenke til kommentar
Var der i fjor sommer. Absolutt en herlig opplevelse :)

6059266[/snapback]

 

 

Wow, hvordan da? For...vanlige sivile har vel ikke tilgang der eller?

6059539[/snapback]

 

The first question you're going to want to ask yourself is whether or not you're allowed to attend. E3 is a trade event, meaning that it's closed to people that are not involved in the industry and people who are under 18 years old. If you can't claim at least some ties to the gaming industry, you're probably not going to have much luck acquiring a ticket, and your dreams of attending E3 end here. The affiliation doesn't have to be that strong though. "I'm a game player," won't cut it, but, "I work at the video game rental store," just might.

 

Virker ikke som man trenger å være så veldig "affiliated".

Lenke til kommentar

Ser at dere leser her nå... Hvor mye er klokken der hos dere nå?

 

Skulle gjerne vært der forresten (som alle andre) når jeg blir 18; kan jeg få lov til å dekke strategispill for dere da? :p

 

Når skal Sega ha pressekonferanse forresten? Vil gjerne vite når vi får mer eksakt info og gameplayvideor fra Medieval 2 Total War.

Lenke til kommentar
Ser at dere leser her nå... Hvor mye er klokken der hos dere nå?

6060592[/snapback]

I skrivende stund er klokken ti over halv tolv her.

 

Skulle gjerne vært der forresten (som alle andre) når jeg blir 18; kan jeg få lov til å dekke strategispill for dere da? :p

6060592[/snapback]

Det er bare å øve/sende søknad. :)

 

Når skal Sega ha pressekonferanse forresten? Vil gjerne vite når vi får mer eksakt info og gameplayvideor fra Medieval 2 Total War.

6060592[/snapback]

Vi skal snakke med Creative Assembly om Medieval 2 på onsdag klokken 16.30 PST ... det blir vel rundt 01.30 natt til torsdag i Norge. Blir dog neppe tid til å skrive en sak fra møtet før noen timer seinere (hektisk under messas åpningstid), men vi skal gjøre vårt beste. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...