Gå til innhold

Advanced Warfighter ferdigutviklet for PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av det jeg har lest, blant annet her, så er dette spillet VIRKELIG noe å se frem til!

 

Og den andre offisielle traileren, der man kan se Mexico City utfolde seg, når man hopper ut i fallskjerm. Nivåene man spiller på er visstnok også 2 - 3 ganger større enn Xbox 360-versjonen... :love:

 

Dessuten er det visst også lagt stor vekt på detaljer... Om man skyter en palme i et tre, så beveger den seg. om du skyter en bil, så blir det ikke bare bulker, men bilen faller fra hverandre. Unødvendig kanskje, men veldig schtilig! :D

Lenke til kommentar

Jeg kan bare ikke hjelpe at jeg frykter PC-versjonen skal bli utrolig "konsollete". "Nei nei!" sier kanskje noen, "Clancy spill er da kvalitet!".

Vel Jeg kan ikke si at Rainbow Six: Lockdown og Splinter Cell: Essentials var noen kraftprodukt, selv om at de hører til store spillserier med suksessfulle kvalitetspill av høyeste grad.

 

Jeg krysser nå fingrene og håper på det beste. Tvi tvi. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg kan bare ikke hjelpe at jeg frykter PC-versjonen skal bli utrolig "konsollete". "Nei nei!" sier kanskje noen, "Clancy spill er da kvalitet!".

Vel Jeg kan ikke si at Rainbow Six: Lockdown og Splinter Cell: Essentials var noen kraftprodukt, selv om at de hører til store spillserier med suksessfulle kvalitetspill av høyeste grad.

 

Jeg krysser nå fingrene og håper på det beste. Tvi tvi. ;)

5949219[/snapback]

 

I og med at dette spillet er utviklet selvstendig, og ikke er en port, sånn som Lockdown var, så har jeg høyere forventninger her.

 

PC og PSp blir jo også da to forskjellige ting... :tease:

Lenke til kommentar
Jeg kan bare ikke hjelpe at jeg frykter PC-versjonen skal bli utrolig "konsollete". "Nei nei!" sier kanskje noen, "Clancy spill er da kvalitet!".

Vel Jeg kan ikke si at Rainbow Six: Lockdown og Splinter Cell: Essentials var noen kraftprodukt, selv om at de hører til store spillserier med suksessfulle kvalitetspill av høyeste grad.

 

Jeg krysser nå fingrene og håper på det beste. Tvi tvi. ;)

5949219[/snapback]

 

I og med at dette spillet er utviklet selvstendig, og ikke er en port, sånn som Lockdown var, så har jeg høyere forventninger her.

 

PC og PSp blir jo også da to forskjellige ting... :tease:

5950838[/snapback]

 

Lockdown var nå også et "from scratch"-spill for PC. I allefall sa de nå det. Men jeg skjønner hva du mener.

 

Det jeg mener med å nevne et PSP spill og et PC spill har ikke noe med konsollene, men jeg bare hinter til det at kanskje Clancy-spillene's kavlitet er på vei til å synke i kne. Håper nå ikke det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...