Gå til innhold

Funnet noe bra? Legg ut en link!


:utakt

Anbefalte innlegg

Jeg elsker sånt. Har du snubla over en genial låt på hjemmesiden til et eller annet band? Post linken her! Fortell verden!

 

Jeg fant bandet "The Mayan Factor" i dag. Ordentlig kos! Syns nå jeg.

 

The Mayan Factor

 

Tenkte spesielt på låta "Warflower".

 

Enjoy!

 

Men folkens...husk at musikksmak er en individuell greie, ikke gidd å poste innlegg som sier "døh, den låta di var skikkelig dritt!". Bidra med noe selv i stedet!

 

Og bare ting som ligger ute på offisielle sider og slikt. Vi vil ikke ha noen sinte moderatorer som stenger tråden, vil vi vel? :)

Endret av JLa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker alle som er nevnt nå og i litt googling etter med av Blinded Colony (nam nam forresten) så kom jeg over siden under med en fenomenal sang av SoulStone Splinter;

 

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendid=6193470

 

Det er muligens en nettradio så det er ikke sikkert at den spilles av når dere trykker på da... :hmm:

 

Edit: Soulstone er kansje ikke gruppa når jeg ser litt nermere, men navnet på sangen :hmm: Uansett så fant jeg ut at alle de tre sangene på den lista der var gode :yes:

 

Edit: Sonic Syndicate var navnet på gruppa ja :thumbup:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange som kjenner til det svenske bandet Pain of Salvation? Metalfansen har sikkert hørt om det hvertfall, men en god ting kan ikke sies for ofte.

 

In the Flesh

 

Sjekk ut "In the Flesh" på linken over. Titt gjerne innom darklyrics.com for å finne teksten også. Jeg gir meg over, det er så gjennomført genialt bra.

Lenke til kommentar

Er klar over at denne forumdelen like gjerne kunne bli kalt "metal & rock" i stedet for "musikk", men jeg poster likevel. Selv hører jeg mye på det som noen kaller "world", "etno" osv, i tillegg hører jeg en god del på musikk hvor vokalen er på et språk som interesserer meg eller som jeg ønsker å lære. (for tiden tysk)

 

Los de Abajo, et politisk "salsapunk" / "tropipunk" band fra Mexico. Plata bandet slo gjennom med het Cybertropic Chilango Power, nå har oppfølgeren kommet :)

Siden dette er en "enkeltlåter"tråd, kan jeg anbefalle sang nr. 3

http://www.realworldrecords.com/lda/trackp...ack_master.html

 

_f53tropipunk1908_j_215787g.jpg

Lenke til kommentar
Lordi - Hard Rock Hallelujah

 

Denne vant det finske Grand Prix (eurovision heter det vel), og er knalltøff.. Litt googling eller youtube-ing (hint) graver vel frem denne ganske lett :)

5828734[/snapback]

 

Tusen takk for at du nevte den :yes: Så klipp av den på Absolutt underholdning, skrev den opp på telefonen, men glemte det igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...