Gå til innhold

Smått og stort fra Cebit - del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke bare Creative har bedrevet case-modding. Også Coolermaster ypper seg, med en PC i tremimitasjon. Ganske så naturtro!

Hvilket materiale er egentlig benyttet? Plast? I så fall synes jeg også det ser naturtro ut, men jeg ville nok foretrukket ekte tre fremfor en god immitasjon.

Lenke til kommentar

 

 

Denne er ikke lagd av Creative selv vel?

 

Jeg finner ikke igjen den siden hvor han mannen (som har laget den) presenterer det og viser etter punkt og prikke hvordan han laget den. Irriterer meg at jeg ikke finner den. Men det er ikke Creative som står bak det desverre.

 

Sier i fra hvis jeg finner den :)

 

Edit: Her er den! Dette er da Music Creation-modellen.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

 

Denne er ikke lagd av Creative selv vel?

 

Jeg finner ikke igjen den siden hvor han mannen (som har laget den) presenterer det og viser etter punkt og prikke hvordan han laget den. Irriterer meg at jeg ikke finner den. Men det er ikke Creative som står bak det desverre.

 

Sier i fra hvis jeg finner den :)

 

Edit: Her er den! Dette er da Music Creation-modellen.

5731725[/snapback]

 

Hehe, flott guide :) Nå fikk jeg ideer om hva jeg skal gjøre med min gamle gitarforsterker :D

 

Han gjorde faktisk jobben for Creative som nevnt på siste side av guiden :)

The Money Shots

With the project completed, it was packed up and couriered to Creative's European HQ in Ireland where, fortunately, they were more than pleased with the results. Since the case was to appear in the new brochures, Creative had the system professionally photographed. Here are a few of those shots, thanks to the kind permission of Creative. Enjoy.

 

Uten tvil en liten nerd som har gjort det, skjekk Star Trek-koppen :D

9x.jpg

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Hos Coolermaster fant vi en ny Stacker-utgave.

 

Er dette stacker 830, eller har det komt en ny en etter den ?

5731934[/snapback]

 

Bit-Tech gjorde en test av denne for en stund siden. Var vist ikke allverdens.

 

Men den kjølern så temmlig frakk ut. Men kan tenke meg det mildt sagt vil bli plass problemer med den.

Lenke til kommentar
endelig kommer det et yonah HK i mATX format også har det ikke det har ikke PCI-e port :nei:

5731497[/snapback]

Asus er redningen! Ta en titt på dette hovedkortet som vi knipset for et par timer siden :)

5732767[/snapback]

Ser bare 1 SATA kontakt på det kortet. Synes det er i minste laget for et "2006 hovedkort"

Lenke til kommentar
endelig kommer det et yonah HK i mATX format også har det ikke det har ikke PCI-e port :nei:

5731497[/snapback]

Asus er redningen! Ta en titt på dette hovedkortet som vi knipset for et par timer siden :)

5732767[/snapback]

Ser bare 1 SATA kontakt på det kortet. Synes det er i minste laget for et "2006 hovedkort"

5732801[/snapback]

 

det er ett mATX kort...til bruken det er tiltenkt (små PCer) er det ofte ikke fysisk plass til mer enn 1 harddisk...

Lenke til kommentar
endelig kommer det et yonah HK i mATX format også har det ikke det har ikke PCI-e port :nei:

5731497[/snapback]

Asus er redningen! Ta en titt på dette hovedkortet som vi knipset for et par timer siden :)

5732767[/snapback]

Ser bare 1 SATA kontakt på det kortet. Synes det er i minste laget for et "2006 hovedkort"

5732801[/snapback]

 

det er ett mATX kort...til bruken det er tiltenkt (små PCer) er det ofte ikke fysisk plass til mer enn 1 harddisk...

5732836[/snapback]

 

Men det hender seg de har det, pluss en CD-rom, 2 eller 3 burde man ha.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ser bare 1 SATA kontakt på det kortet. Synes det er i minste laget for et "2006 hovedkort"

 

 

 

totalt håplse greier :nei: hvem lager hk med 1 sata port?

 

det er ett mATX kort...til bruken det er tiltenkt (små PCer) er det ofte ikke fysisk plass til mer enn 1 harddisk...

 

man får jo 3-4 disker i shuttle som er mindre så hvorfor ikke her?

 

 

er folk ute i den store værden klar over at yonah klokker fint opp mot 3 ghz og gjør superPI på ca 20 sec? skjønner ikke at det satses litt på dette.

 

her er noen yonah kort som ventes

 

Howard.... takker for fin tilbakemelding :thumbup:

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...